dremiel Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Waarschijnlijk een stomme vraag, maar in welke map moet ik de gedownloade voertuigen neerzetten? Groeten EMiel Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Dat maakt niks uit hoor ligt eraan in welke stad je ze wil hebben,,,,,, Alleen maakt dat wel uit bij een gecrackte versie en de echte Reageren
dremiel Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb de originele versie. Dus moet ik die gewoon in de map van de stad zetten> Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Waarschijnlijk een stomme vraag, maar in welke map moet ik de gedownloade voertuigen neerzetten? Groeten EMiel Ik denk hiermee dat je bedoeld hoe je voertuigen moet instaleren. Wel, dat kan op 2 manieren. Dat kan je doen met de IMG Tool, hier moet je alles met de hand doen. Je moet namelijk bestanden verwijderen en weer toevoegen. Op zich is het wel even lastig als je er net mee begint, maar je hebt het gauw genoeg door. Check in ieder geval dit topic even, daar wordt uitgelegd hoe je een auto installeert met behulp van de IMG Tool. Een andere optie is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. - Download de IMG Tool. - Download de San Andreas Mod Installer. Reageren
dremiel Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 dank jullie voor de reactie!!!! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Nog een goede toevoeging aan de post van -Mathijs-: De IMG tool en SAMI werken niet zomaar, als je geen idee hebt hoe het werkt, kun je beter een tutorial daarover volgen. Op het forum zijn tutorails te vinden over zowel de IMG tool als SAMI: -Tutorial SAMI -Tutorial IMG tool 2.0 Succes met je mods! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.