Jump to content

World Of WarCraft

Speel jij?  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Speel jij?

• Ja
      6
    • Niet
      15

Recommended Posts

Geplaatst:

Yekshamesh

Ik heb even een nieuwe Topic gemaakt over World Of WarCraft ik heb zoekfunctie gebruikt en ik kon niks vinden erover..maar ik vraag me af of mensen het spelen.. en als jullie het spelen post ff wat screens over je poppetje :cya:

Cheque

Geplaatst:

Ik speel het niet, maar ik ben er wel aan het over nadenken om het te gaan spelen.

:t Rullez :t

Geplaatst: (bewerkt)

eerst dacht ik waarom zou ik dat in vredesnaam kopen, in verband met het betalen.

maar toen kreeg ik een baantje en dan is die 28 euro per 60 dagen een peuleschil.

dus nu speel ik het ! :D

EDIT: mijn screenie komt later wel

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:
Ik speel het niet, maar ik ben er wel aan het over nadenken om het te gaan spelen.

:t Rullez :t

Ik raad je aan om die spel te kopen het is echt een goede game. zeker qua gameplay en GFX.

Geplaatst:

Ik zou je het aanraden om het te gaan spelen je krijgt er geen spijt van echt niet het is een harstikke mooi spel en het is de beste online game die er is by the way ''Carl_Johnson2'' kan je me mischien tips erover geven wat echt een goeie charackter is om te maken en zo? en welke level jij bent :cya:

Geplaatst:

ik heb t wel ooit bij een maat gespeeld die de beta versie had. hij kon het toen nog gratis. t zag er wel gaaf uit maar het is gewoon niet mijn genre... :)

Geplaatst: (bewerkt)
Yekshamesh

Ik heb even een nieuwe Topic gemaakt over World Of WarCraft ik heb zoekfunctie gebruikt en ik kon niks vinden erover..maar ik vraag me af of mensen het spelen.. en als jullie het spelen post ff wat screens over je poppetje :cya:

Cheque

Hallo BangBros :)

Kijk eens wat ik gevonden heb: Wold of Warcraft in RPG & RTS vind je als je iets naar onder kijkt het topic.

ps: Ik heb WoW maar speel het niet meer. Het is toch niet helemaal mijn smaak.

Global.

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Hey, waarom is er geen optie 'Speelde'. Ik speelde namelijk ook World of Warcraft samen met een paar andere jongens. Maar het vreet je hele leven op zowat, dag in dag uit in WoW. Steeds nieuwe dingen discoveren, uiteindelijk heb ik mijn rare character verkocht voor 100€!! Dat zijn goede zaken.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Het is zo'n online ''verslavingsspel'' voor de PC en nog tegen geld ook :bonk:

Ik heb 3 redenen waarom ik het niet zou spelen:

1: Het is geldverspilling

2: Het is zeer verslavend

3: Het is een online game die je ooit toch wel eens zou gaan vervelen

dat was het :cya:

Geplaatst:

Ik speel het niet en ben het ook niet van plan, je wordt er namelijk heel snel aan verslaafd (denk ik toch)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...