Jump to content

TV

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is laatste tijd echt bijna niks op TV de TV wereld wil dat we UPC of andere gedoe moeten kopen en je merkt het ook mischien niet veel leuke films komen meer op TV meestal van dat rotzooi over iemands zijn huis en zo wat vinden jullie hiervan?

Geplaatst:

Off-topic: Ik wil niet zagen of janken of ruzie zoeken of een moderator uithangen. Maar moet dit normaal niet bij "Beeld en geluid"?

>>> Door NandroDavids: Verplaatst :Y<<<

On-toppic: Er is echt niets meer op TV. Ik weet niet wat je bedoelt met UPC. Maar ik vind dat ze de beste shows, films,... alleen maar op digitale televisie zullen spelen. Dus we zullen verplicht zijn om een digibox te kopen enz....

Geplaatst:

Oh sorry dat dit bij beeldengeluid moest.. ik wist het mischien kan iemand dit topic dan aub? verplaatsen?

Met niks op TV bedoel ik niet leuke films meer op Veronica RTL5 of RTL7 enige die nog leuk zijn vind ik PrisonBreak meeste leuke films zijn bij Film1 en andere geval dat best wel irritant vind ik zelf

Geplaatst:

De Vlaamse en de Nederlandse TV zijn heel wat verschillend. Maar ik begrijp je niet helemaal. PrisonBreak vind ik ook een machtige reeks (heb met plezier gekeken en wacht vol spanning op het vervolg). Maar als ik je goed begrijp vind je dat er sommige zenders waardeloos zijn.

Geplaatst:

Precies zoals nu helemaal niks op TV 1 film en dan komen er van die programma's over beroemde NLERS en zo das echt zo saai!! je verveelt je gewoon enorm

Geplaatst:
Oh sorry dat dit bij beeldengeluid moest.. ik wist het mischien kan iemand dit topic dan aub? verplaatsen?

Met niks op TV bedoel ik niet leuke films meer op Veronica RTL5 of RTL7 enige die nog leuk zijn vind ik PrisonBreak meeste leuke films zijn bij Film1 en andere geval dat best wel irritant vind ik zelf

Nou.. D'r komen genoeg films op.

Maar, films laten uitzenden kost geld voor RTL.

Een film plannen ze al een halve jaar van te voren in. soms nog wel eens eerder.

En er komt elke weekend wel een leuke film op.

En anders moet je maar een canaaldigitaal of wat anders kopen.

Daar heb je genoeg zenders waar je dus wel films op ziet!

Bijv. heeft Nederland sinds een paar maanden een nieuwe kanaal, genoemt, Action Now.

Daar zie je films vanaf 7 uur 's avonds, tot 3 uur 's nachts.. !

Geplaatst:
Precies zoals nu helemaal niks op TV 1 film en dan komen er van die programma's over beroemde NLERS en zo das echt zo saai!! je verveelt je gewoon enorm

Met oudejaars avond (eigenlijk was het net nieuwjaar) waren het allemaal van die belspellen. Zo saai...

Geplaatst: (bewerkt)
Bel spellen ja dat is ook echt oplichterij!

Haha, inderdaad, ook die bel spellen.

Dan moet je 10e beller zijn, en dan kom je "In de uitzending", waarop je maar 20% kans hebt.

Echt allemaal zulke oplicherij! Zij geven minstens meestal rond de 2 duizend euro weg.

Terwijl ze zelf zo'n beetje 200 duizend euro aan bellers verdienen.

Echt zo'n oplichterij!

@robertpsv: Inderdaad, het was maar een gokje :puh:

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Daar ben ik het niet mee eens het is elke dag een goeie film geweest en je kand daar toch oplossingen voor zoeken als je een dvd hebt huur een filmpje 5 euro kan er toch af :puh:.Maar ik zit in belgie jij kan in nederland wonen en daar zijn andere zenders en programma's.

Greetz Syfes :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Daar ben ik het niet mee eens het is elke dag een goeie film geweest en je kand daar toch oplossingen voor zoeken als je een dvd hebt huur een filmpje 5 euro kan er toch af :puh:.Maar ik zit in belgie jij kan in nederland wonen en daar zijn andere zenders en programma's.

Greetz Syfes :puh:

€5 voor een film? Ben jij gek? Ik betaal €1,50 voor een wat oudere film/dvd en €3 voor een gloed nieuwe film/dvd. Voor mij is het eigenlijk gratis want mijn ouders hebben een videotheek :*D .

Bewerkt: door †SAW†
Geplaatst:

Bel spellen ja dat is ook echt oplichterij!

Haha, inderdaad, ook die bel spellen.

Dan moet je 10e beller zijn, en dan kom je "In de uitzending", waarop je maar 20% kans hebt.

Echt allemaal zulke oplicherij! Zij geven minstens meestal rond de 2 duizend euro weg.

Terwijl ze zelf zo'n beetje 200 duizend euro aan bellers verdienen.

Echt zo'n oplichterij!

Haha, 20 % kans, dat zou je willen. Dat is echt véél minder hoor Wesley.

Geplaatst:

Het is niet perse oplichterij er zijn alleen veel mensen die meedoen waardoor de kans er klein word.

Verder heb ik de laatste tijd niks te klagen ik me afgelopen tijd wel vermaakt met de TV. :)

Geplaatst:

Het viel mij idd ook op dat het aantal films vermindert is . Ik denk dat de reden daartoe is dat er steeds meer films op aparte zenders worden uitgezonden waar je voor moet betalen zoals Kanaal+ waar ik het totaal niet mee eens mee ben . :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...