Jump to content

outro gta3


60

Recommended Posts

Dat is inderdaad zo wat je zegt. Maria praat tegen Claude over allerlei zaken en Claude is het zo zat dat hij schiet om Maria het zwijgen op te leggen. Helaas wordt dit niet verder opgehelderd in het spel zelf of in een volgende GTA. Dus het is een groot mysterie of Maria is geraakt. Als ze geraakt is, dan is natuurlijk de grote vraag of ze gewond is of gedood is door dat pistoolschot van Claude.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoezo red hij Maria dan?

Dat kan niet zelf uit het spel gehaald worden. Ik denk omdat hij wat terug wilde doen, omdat Maria hem had geholpen met het redden van zijn hachje. Maria redde zijn leven in de missie Last Requests door hem een berichtje te sturen op zijn pager dat die auto een val was. Daarnaast heeft Maria samen met Asuka hem geholpen in de jacht op Catalina. Dus ik denk dat hij iets wilde terug doen omdat Maria hem al een paar keer had geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoezo red hij Maria dan?

Dat kan niet zelf uit het spel gehaald worden. Ik denk omdat hij wat terug wilde doen, omdat Maria hem had geholpen met het redden van zijn hachje. Maria redde zijn leven in de missie Last Requests door hem een berichtje te sturen op zijn pager dat die auto een val was. Daarnaast heeft Maria samen met Asuka hem geholpen in de jacht op Catalina. Dus ik denk dat hij iets wilde terug doen omdat Maria hem al een paar keer had geholpen.

En dus schiet hij haar dood? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoezo red hij Maria dan?

Dat kan niet zelf uit het spel gehaald worden. Ik denk omdat hij wat terug wilde doen, omdat Maria hem had geholpen met het redden van zijn hachje. Maria redde zijn leven in de missie Last Requests door hem een berichtje te sturen op zijn pager dat die auto een val was. Daarnaast heeft Maria samen met Asuka hem geholpen in de jacht op Catalina. Dus ik denk dat hij iets wilde terug doen omdat Maria hem al een paar keer had geholpen.

Ik denk niet dat claude maria vermoord anders zou hij niet zo veel moeite doen om haar te redden

Link to comment
Delen op andere websites

Na het schot van Claude is het wel opvallend stil, want je hoort Maria dan niet meer praten. Ook zie je geen lijk liggen van Maria na de Outro. Als er een GTA uitkomt in Liberty City na 2001 komen we het vast wel te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat claude maria vermoord anders zou hij niet zo veel moeite doen om haar te redden

Ik denk niet dat Claude zozeer 'alleen' kwam om Maria te redden, maar vooral ook om wraak te nemen op Catalina. Citeer namelijk de zin van Catalina die zij zegt tegen Claude in de cutscéne (The real quistion is: Did you get back to save Maria, or to get me back?!). Claude neemt dan uiteindelijk ook wraak op Catalina, en Maria redden is dan ook maar een bijzaak. Catalina is namelijk door Claude geëlimineerd na de missie, en dat was zijn doel!

Link to comment
Delen op andere websites

ja dus hij wou gewoon wraak op catalina door haar achter na te gaan en te vermoorden,en dat is hem gelukt

en dat van maria komt er gewoon ff bij of hij en maria hadden een beetje een relatie toen ze samen begonnen e werken.........(want maria zegt ook iets over claude op een radio station enz.)

60 :t

Link to comment
Delen op andere websites

Claude geeft niks om Maria, haar verliefdheid laat hem volkomen koud.

Het enige wat Claude wilde is Catalina terugpakken, en dat is hem dan ook gelukt.

Dat Maria daardoor verlost werd was voor hem maar een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoort toch ook in die outro lichamen door de politie gevonden zijn ik dacht te horen dat ze in de dam toen ook een lichaam hadden gevonden of niet :?

In die missie vinden ze overal lijken, als je hem speelt dan zie je dat je een hééle hoop Cartels afknalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...