Talietje Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Kan iemand een bestand opslaan met ico. ik kan het niet, je moet daarvoor zo een speciaal prog. hebben bv. firefox. Het is voor men Favicon en die moet opgeslagen zijn met ico. Als iemand dat heeft en wilt doen, stuur me een PM en dan zal ik je het Favicon doorsturen. Alvast bedankt Reageren
Arjen Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Google is your friend: click!. Directe link: click! Reageren
Talietje Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 En weet je dan ook waar ik de favicon kan uploaden? Op imageschack gaat het niet. Ik heb al gezocht maar ik vind het niet. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Die moet je in je hoofddirectory zetten (dus ook waar je index.php/index.html hebt staan). Dan je website ongeveer 100x refreshen en dan moet hij het doen. Reageren
Talietje Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 euh.. dat gaat niet bij mij want ik heb een forum Reageren
Arjen Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Juist, dan wil dat niet. Dat wil dus alleen op je eigen host. Reageren
Talietje Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dus ik kan het nergens uploaden? Ik kan het wel instellen als favicon, maar dan moet ik de link hebben van de favicon en het moet opgeslagen zijn met ico. dus niet met PNG, JPG,GIF,... Dus ja... Reageren
Arjen Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Die site die ik je had gegeven kan je je .PNG of .JPG favicon uploaden. Dan wordt het een .ICO bestand en die kan je dan op je forum uploaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.