~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik zag deze screen op GTAforums en ik vind hem eigenlijk wel op Bush lijken Naja wat vinden jullie ervan >>> Door GTA-Sheep: Graag even de maximale maten van afbeeldingen in acht nemen<<< Reageren
Jantje III Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ja ik vind hem wel lijken maar ik denk niet dat rockstar dat zo heeft bedoelt Reageren
Koen729 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Nee, ik denk het niet. Btw, maak dat ding ff wat kleiner Reageren
Arjen Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Haha, hij lijkt er inderdaad wel een beetje op. Maar er lopen duizenden van die peds rond in Angel Pine etc. Dus dan zullen er meer Bushes zijn. btw. Verklein je pic, max. grootte is 640x480. Reageren
.Syfes Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Zo erg lijkt hij er niet waarschijnlijk heeft rockstar dat niet bedoeld zoals jantje II zegt.Of anders zetten ze bush vreselijk voor schut . Greetz Syfes Reageren
GTAVC Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 leuk gevonden Bush na zijn carriere als pesident van Amerika begint een nieuw leven als boer in Angel Pine Reageren
Wesley Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Hahaha, het lijkt er echt op ja. Ben benieuwd hoe Bush hier op zal reageren als hij dit te horen krijgt.. Reageren
justinW Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik vind hem er echt wel op lijken, ha een Hillbilly op een fiets, nog nooit gezien. Maar ik zou dat nooit hebben opgemerkt, goed opgelet Lance Dance. Ik denk dat Bush zich helemaal niks van deze screen aantrekt, hij is tenslotte de Prsident van het beste land van de wereld Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 goed opgelet Lance Dance. Eigenlijk moet dat zijn goed opgelet ˸øåíüêà Ik vind het niet zo sterk op elkaar lijken. Daarnaast zou ik denken dat rock* er meer uit zou proiberen te halen als het werkelijk G.W. Bush moest voorstellen. Reageren
gta dylan Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 hij lijkt er inderdaad heel erg op. maar dat zal denk ik gewoon toeval zijn, want rockstar kan toch niet met elk gezicht van een bekend persoon rekening houden om het te verwerken in hun game. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 De vorm van zijn gezicht lijkt er niet op vind ik, de kleuren enzo wel. Maar wat IK toch iets interressanter vind is HOE EN WAAR hebben ze die auto mod vandaan, vind hem wel mooi gemaakt die auto mod!!! Reageren
()_SuperColt_() Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Inderdaad deze ped lijkt op bush.Maar ik denk niet dat Rockstar met deze ped bush bedoeld is . Maar wel goed gevonden! Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Nooit geweten dat bush er zo sexy uitzag met een blousj dat halfopen is gatver wat haal ik mezelf in mn hoofd Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik zag deze screen op GTAforums en ik vind hem eigenlijk wel op Bush lijken Naja wat vinden jullie ervan >>> Door GTA-Sheep: Graag even de maximale maten van afbeeldingen in acht nemen<<< Hij lijkt er een klein beetje op, hij was vast met zijn sport uurtje bezig Reageren
Godfather Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik vind zelf dat Hij er voor geen meter als bush uitziet. LOL hoe kom je op het idee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.