carcrash Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Ik zag deze screen op GTAforums en ik vind hem eigenlijk wel op Bush lijken Naja wat vinden jullie ervan >>> Door GTA-Sheep: Graag even de maximale maten van afbeeldingen in acht nemen<<< ghehe, ik zie 't! Bewerkt: 3 januari 2007 door carcrash Reageren
Ophion Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Haha ;P dat is 'm Goed gevonden btw ^^ en ik vind hem er erg op lijken Bewerkt: 3 januari 2007 door jovu123 Reageren
Cenzy Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Haha dit is hem inderdaad Knap gevonden ciao Reageren
Impulse_W Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Grappig mods trouwens in je SA Ik denk niet dat Rockstat het zo heeft bedoeld hoor, en volgens mij mag dat ook niet eens. Wel grappig dat je op de hoofden van mensen let. Een echte Easter Egg zoeker! Reageren
PB_soldier Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 volgens mij bedoelen ze hiermee dat bush een boer was voordat hij president was best wel dodelijk dat ze hem er zo inzetten. Reageren
kikkerbips Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 leuk gevonden Bush na zijn carriere als pesident van Amerika begint een nieuw leven als boer in Angel Pine In 1992 was Bush nog geen president Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Haha, hij lijkt er sprekend op (als je een beetje fantasie hebt), maar we zullen nooit kunnen bewijzen dat het echt Bush is (maar ik vind hem toch een beetje erop lijken). Reageren
PB_soldier Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 hij was dan misschien wel geen president maar hij komt wel uit texas daar lopen ze er volgens mij allemaal zo bij dus mischien was dat bush voordat hij president was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.