Jaapie94 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Als ik in de auto rijd hoor ik geen motor geluid ik hoor dus helemaal niks als ik in de auto zit en bij hulpverleners- voertuigen hoor je ook geen sirene of dergelijke dus waar je op zit rijd hoor je helemaal niks mer weet iemand wat ik hier mee moet ....../??? Reageren
Velaro Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Als ik in de auto rijd hoor ik geen motor geluid ik hoor dushelemaal niks als ik in de auto zit en bij hulpverleners- voertuigen hoor je ook geen sirene of dergelijke dus waar je op zit rijd hoor je helemaal niks mer weet iemand wat ik hier mee moet ....../??? Heb je het altijd alleen als het regent en het bliksemt? Zoja, dan heb je last van de rain/thunderstorm-bug. Dan moet je de patch downloaden. Ik weet het niet zeker: maar denk dat de nomorehotcoffee-patch dit verhelpt. Heb je het niet tijdens regen, dan moet je je audio drivers eens updaten. Zeg dan wel even welke audio driver je hebt, dit kan je vinden in je geluids-opties bij je configuratiescerm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.