MartyCeha Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik vraag me wel eens af hoe R* de textures maakt, vooral die van GTASA. Bijvoorbeeld een stuk staal van een brug, compleet met roestplekken en moeren en bouten...mét glanseffect. Hoe maken ze dat? Dat kun je toch niet met paint maken, of gewoon tekenen en schilderen. Ik denk ook niet dat een computer dat heeft gedaan. Hoe doen ze dat toch??? Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Ze fotograferen de textures eerst en daarna bewerken ze de textures voor San Andreas. Bewerken doen ze waarschijnlijk met Adobe Photoshop. Bewerkt: 3 januari 2007 door Twenty Eyes Reageren
Blu3ice Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik vraag me wel eens af hoe R* de textures maakt, vooral die van GTASA. Bijvoorbeeld een stuk staal van een brug, compleet met roestplekken en moeren en bouten...mét glanseffect. Hoe maken ze dat? Dat kun je toch niet met paint maken, of gewoon tekenen en schilderen. Ik denk ook niet dat een computer dat heeft gedaan. Hoe doen ze dat toch??? Met photoshop kun je veel meer dan je denkt! Trouwens, op het internet vind je talloze sites met zo'n textures (voorbeeldje). Het is dus toch niet zo moeilijk als je denkt, zeker omdat R* een gigantisch team heeft! Maar met paint is dat inderdaad onmogelijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.