deagle Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Hoi . Ik zit nu al bij Umberto en heb momenteel 11.2% . Toch heb ik nog enkele vragen : 1] Als ik in een auto stap komt er linksvanboven op : " This car is needed at one of your civil asset forfeiture " ( oid ) ... Wat wil dit betekenen ? 2]Als ik een winkel binnenstap ( bv. Fidl , etc ) dan kan ik niet in een marker lopen ofzo ? Kan ik dan niets kopen in die winkel ? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) 1] Als ik in een auto stap komt er linksvanboven op : " This car is needed at one of your civil asset forfeiture " ( oid ) ... Wat wil dit betekenen ? Na de door Lance Vance gegeven missie 'The Audition' mag je voer- en vaartuigen inzamelen voor de zogenoemde 'Civil Asset Forfeiture Impound'. Deze bevat maar liefst drie lijsten met in te zamelen voertuigen, en één lijst met in te zamelen vaartuigen. De locatie van de 'Civil Asset Forfeiture Impound' is op het onderstaande kaartje te vinden: Rood = Voertuigen Blauw = Vaartuigen Hieronder heb ik alle voer- en vaartuigen voor je op een rijtje gezet. Civil Asset Forfeiture Impound InzamellijstenVoertuigen 1 Streetfighter Sanchez Oceanic Cuban Hermes Polaris V8 Stallion Pony BoxvilleVoertuigen 2 Wintergreen Freeway Banshee Cheetah Comet Phoenix Sentinel MuleVoertuigen 3 PCJ-600 Deluxo Infernus Sabre Stretch Stinger Maverick SparrowVaartuigen Dinghy Jetski Marquis Rio Reefer Violator Squallo Tropic 2]Als ik een winkel binnenstap ( bv. Fidl , etc ) dan kan ik niet in een marker lopen ofzo ? Kan ik dan niets kopen in die winkel ? Alvast bedankt! Je kan in Vice City Stories genoeg winkels binnen, maar iets kopen kan je er niet. Van de winkels wordt alleen gebruik gemaakt wanneer je voor de 'Empire Building' de bedrijvenmissies van de 'Protection Racket' speelt. Verder wordt van de winkels gebruik gemaakt in een aantal verhaallijn-missies, zoals Shakedown die gegeven wordt door Marty J Williams. Voor de rest zijn de winkels altijd en overal te bezichtigen, en bij sommige winkels kan je de boel aan gort slaan zodat je nog wat geld van de medewerker kan ontvangen. Bewerkt: 7 januari 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Bedankt , PietjeII voor je reply. Nu kan ik terug verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DZOHC1 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 is het de bedoeling dat je die auto's naar die plekken brengt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 is het de bedoeling dat je die auto's naar die plekken brengt? Ja. Voertuigen naar de rode stip, en vaartuigen naar de blauwe stip (zoals ik in mijn kaartje twee berichten naar boven heb aangegeven). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.