Proximitus Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Is er een programma om te kunnen zien hoe vaak een bepaald liedje is afgespeeld? want mijn muziek map staat erg vol, en die wil ik eens op gaan ruimen, maar ik vroeg me af of er een makkelijkere manier was om dit te doen.. liedje die ik vaak luister worden duidelijk vaker afgespeeld dan andere, dus daarom vroeg ik het mezelf af. Reageren
The GamerII Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 mhh heb jij windows media player 11 want volgens mij staat daar ook zo'n optie in ik zal even voor meer informatie kijken Reageren
megamaggot Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Je kan hele gemakkelijk zien welke liedjes je al hoeveel keer hebt geluisterd met BS Player PRO! Ik heb hem ook en ik vind hem veel beter dan windows media player 11 enzo. Hij gaat veel sneller en ik vind het ook veel overzichtelijker zo . Voor de pro versie moet je uiteraard betalen,maar je kan hem ook gemakkelijk illegaal downloaden. *Ik raad nu hem niet ana om illegaal te gaan downloaden,ik geef hem alleen maar raad hé mods! * Je hebt dan ook een hele media*bibliotheek enzo. Greetz,MM PS:Als er nog vragen zijn dan post je ze hier maar,ik met mijn makkelijke uitleg . Reageren
Bassiej Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Met iTunes kun je het ook zien, heel handig, gratis en mooi! Hier een deel uit de tabel: Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik zoek meer een programma die dit al vanaf het begin kan zien, zonder dat het met het programma zelf gebruikt is. want bij de meeste programma's is dit zo, dat ze tellen hoe vaak het bij hun is afgespeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.