joppie Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 hey, ik heb alle gebieden op LS veroverd maar wat geeurt er dan. krijg je dan iets in het beeld dat je alles hebt veroverd? of krijg je gewoon niets en is het nuttelooos wat ik gedaan heb... Ik moet wel de hele tijd ergens anders heen om je gebied terug te pakken als het wordt aangevallen. Wie heeft hier een antwoord op? Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) 1. Je bent dichter bij de 100%... 2. Dat klopt: Er is nog een klein gebiedje bovenin LS. Dit is erg moeilijk te veroveren. Ik post zo een kaartje...[ik heb maar een post gedaan... Klik Hier] Heb je alles al echt veroverd? Soortgelijk topic: Hier. En hier vind je je stats: Hier dus... Bewerkt: 3 januari 2007 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 hey,ik heb alle gebieden op LS veroverd maar wat geeurt er dan. krijg je dan iets in het beeld dat je alles hebt veroverd? of krijg je gewoon niets en is het nuttelooos wat ik gedaan heb... Ik moet wel de hele tijd ergens anders heen om je gebied terug te pakken als het wordt aangevallen. Wie heeft hier een antwoord op? Als je gebieden veroverd krijg je steeds meer geld. Als het goed is heb je in de missie Doberman kennis gemaakt met hoods veroveren. Je krijgt dan een asset voor je huis in Grove St. Die geldmeter loopt steeds op hoe meer hoods je veroverd. Volgens mij is dat de beloning die je krijgt, het is ook niet nutteloos. Je wordt nu namelijk niet meer aangevallen door rivaliserende gangs. Maar als je de hele tijd ergens anders heen moet om gebieden te verdedigen dan heb je blijkbaar nog niet alles veroverd. Je kan het zien in je stats op hoeveel procent je zit. Reageren
joppie Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) 1. Je bent dichter bij de 100%...2. Dat klopt: Er is nog een klein gebiedje bovenin LS. Dit is erg moeilijk te veroveren. Ik post zo een kaartje... Heb je alles al echt veroverd? Soortgelijk topic: Hier. En hier vind je je stats: Hier dus... Bijna alles want de Ballas en de LS Vagos hebben 0 gebieden in hun bezit en ik 53. en er staat ook volgens mij: aantal gebieden verovert =100% of 53 kwee niet mir. Nou ik hep net nog 1 gebied kunnen veroveren maar ik blijf op 53 veroverde gbieden en 100% Bewerkt: 3 januari 2007 door joppie Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) 53? Dat klopt. er is nog een klein gebiedje bovenin LS... <<< Uit BaasB's post... Bewerkt: 3 januari 2007 door VWO-er Reageren
joppie Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) 53? Dat klopt. er is nog een klein gebiedje bovenin LS...<<< Uit BaasB's post... ja heb ik ook heb net alles gecheckt maar kan niets vinden wat ik nog moet doen alles is al groen... ik wordt ook al niet meer aangevallen..... Bewerkt: 3 januari 2007 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.