Jump to content

demastobot?

stefan0077

Recommended Posts

waar kan ik die schoonmaak robot vinden en kun je die nog gebruiken want ik heb die missie pas gedaan en vond het wel een geinig ding maar hoe kom ik eraan ??? ben nu bij de laatste missie

Stefan0077, Cya

Delen op andere websites

Helaas moet ik je teleurstellen dat die robot niet meer te vinden is voor of na de missie Domo Arigato Domestoboto ! Dus als je met de robot weer wilt gaan poetsen :D moet je die missie opnieuw doen!

GTA-Freak2

EDIT OP HIERONDER: Je hebt gelijk dat je hem nog kan spawnen met de Cheatdevice, maar waarschijnlijk gaat dat niet met zijn spel, omdat hij al heeft ge-upgread naar 2.81!

Bewerkt: door GTA-Freak2
Delen op andere websites

waar kan ik die schoonmaak robot vinden en kun je die nog gebruiken want ik heb die missie pas gedaan en vond het wel een geinig ding maar hoe kom ik eraan ??? ben nu bij de laatste missie

Stefan0077, Cya

Helaas is de Domestobot alleen maar te gebruiken in de missie Domo Arigato Domestoboto van Ricardo Diaz. Echter is er wel een andere manier om hem te bemachtigen buiten deze missie. Het is namelijk mogelijk om hem te Spawnen met de Cheatdevice en hem zo overal te kunnen gebruiken. Verder is er ook geen cheat die ervoor zorgt dat de Domestobot Spawnt. Ik zoek nog een screen van de Domestobot buiten deze missie voor je op, maar hiervoor moet ik eerst 29 pagina's van het Home Made Screens Topic doorspitten.

Edit: En ja hoor op pagina 24 kwam ik hem dan toch eindelijk tegen, ik plaats het 'filmpje' hieronder voor je neer.

2u4pyqx.gif

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Aaah Jammer Konden ze beter in je huis zetten dat hij je rotzooi in je huis opruimde of dames in de straat een pleziertje doen met zijn dildo heheh :bonk:8)

Stefan0077, Cya

Helaas is de Domestobot alleen maar te gebruiken in de missie Domo Arigato Domestoboto van Ricardo Diaz. Echter is er wel een andere manier om hem te bemachtigen buiten deze missie. Het is namelijk mogelijk om hem te Spawnen met de Cheatdevice en hem zo overal te kunnen gebruiken. Verder is er ook geen cheat die ervoor zorgt dat de Domestobot Spawnt. Ik zoek nog een screen van de Domestobot buiten deze missie voor je op, maar hiervoor moet ik eerst 29 pagina's van het Home Made Screens Topic doorspitten.

okej alleen weet je miss ergenst hoe ik dat er op zet (cheatdivice)

en maakt het niet uit als ik firmware 2.81 heb?

Bewerkt: door stefan0077
Delen op andere websites

Met deze site kan je Cheatdevice op je PSP zetten. Maar je hebt pech want je hebt al firmware 2.81 op je PSP staan, en dan kan je geen Cheatdevice krijgen op je PSP!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Delen op andere websites

Met deze site kan je Cheatdevice op je PSP zetten. Maar je hebt pech want je hebt al firmware 2.81 op je PSP staan, en dan kan je geen Cheatdevice krijgen op je PSP!

GTA-Freak2

moet je dan eens de readme lezen die gaat helemaal tot en met 3.02 wat is dat dan?

of heeft dat er niet mee temaken en hij vraagt om devhook waar kan ik dat weer vinden dan?

Bewerkt: door stefan0077
Delen op andere websites

hoe kan je zien of je 2.81 hebt ?

Ga in het hoofdmenu naar het meest linkse icoontje, genaamd 'Instellingen'. Ga dan naar 'Systeeminstellingen', en scroll vervolgens naar 'Systeeminformatie'. Dan zie je achter 'Systeemsoftware' de firmware-versie genoteerd staan. ;)

Maar als je GTA Vice City Stories legaal speelt en je bent er zeker van dat je je PlayStation Portable verder niet geüpgraded hebt, dan ben ik er wel héél zeker van dat jij versie 2.81 hebt.

Delen op andere websites

hoe kan je zien of je 2.81 hebt ?

Ga in het hoofdmenu naar het meest linkse icoontje, genaamd 'Instellingen'. Ga dan naar 'Systeeminstellingen', en scroll vervolgens naar 'Systeeminformatie'. Dan zie je achter 'Systeemsoftware' de firmware-versie genoteerd staan. ;)

Maar als je GTA Vice City Stories legaal speelt en je bent er zeker van dat je je PlayStation Portable verder niet geüpgraded hebt, dan ben ik er wel héél zeker van dat jij versie 2.81 hebt.

er staat :

MAC-adres ×××××××××××

systeem software versie 2.81

allies sephiroth

kan ik het dan doen of niet

>>> Door SummerBase: MAC Adres verwijderd.<<<

Delen op andere websites

er staat :

MAC-adres XXXXXXXXXXXX

allies sephiroth

Mischien is het wat handiger voor jezelf om je MAC Adres van je PSP Privé te houden. Je allias is overigens je naam en geeft verder dus voor de meeste mensen in ieder geval niet meer interessante informatie. Bij je Systeem Software staat versie 2.81, oftewel jouw Firmwire is 2.81. En zoals geloof ik al eerder in dit topic is gemeld is de Cheatdevice niet mogelijk op deze Firmwire. Een tijdje terug is er een Downgrader voor Systeem Software versie 2.80 uitgekomen, hiermee kan je terug gaan naar een lagere Firmwire (1.5). Op deze Firmwire is de Cheatdevice wel mogelijk. Je zult dus moeten wachten tot er een 2.81 Downgrader uitkomt, waarschijnlijk zal dit niet zo lang meer duren aangezien 2.81 als eerste aan de beurt is na Firmwire 2.80. Ik wens je in ieder geval heel veel suscces met het wachten en onthoud dat je niet meer moet upgraden anders duurt het wachten alleen maar langer!

Delen op andere websites

er staat :

MAC-adres ×××××××××××

allies sephiroth

>>> Door SummerBase: MAC Adres verwijderd.<<<

Wat ik vetgedrukt heb is de systeemsoftware, en zo te zien is deze versie 2.81. Om cheatdevice af te kunnen spelen, heb je als ik me niet vergis DevHook nodig, die alleen geïnstalleerd kan worden onder de firmware-versies '2.71Se-A' of '1.5'. Je zult dus moeten downgraden, wil je DevHook installeren of überhaupt cheatdevice willen kunnen gebruiken. Maar aangezien er voor firmware-versie 2.81 nog géén downgrader uitgebracht is, is het antwoord of je cheatdevice kan gebruiken heel simpel: nee. :N

Edit: Ietsjes te laat.

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

er staat :

MAC-adres XXXXXXXXXXXX

allies sephiroth

Mischien is het wat handiger voor jezelf om je MAC Adres van je PSP Privé te houden. Je allias is overigens je naam en geeft verder dus voor de meeste mensen in ieder geval niet meer interessante informatie. Bij je Systeem Software staat versie 2.81, oftewel jouw Firmwire is 2.81. En zoals geloof ik al eerder in dit topic is gemeld is de Cheatdevice niet mogelijk op deze Firmwire. Een tijdje terug is er een Downgrader voor Systeem Software versie 2.80 uitgekomen, hiermee kan je terug gaan naar een lagere Firmwire (1.5). Op deze Firmwire is de Cheatdevice wel mogelijk. Je zult dus moeten wachten tot er een 2.81 Downgrader uitkomt, waarschijnlijk zal dit niet zo lang meer duren aangezien 2.81 als eerste aan de beurt is na Firmwire 2.80. Ik wens je in ieder geval heel veel suscces met het wachten en onthoud dat je niet meer moet upgraden anders duurt het wachten alleen maar langer!

dass vervelend want ik hep hem 2de hands gekocht en nog niet so lang geleden (5 december)

en dus weet er nog niet zo veel over

Delen op andere websites

weet iemand bij die missie de code van de kluis ? heb al zo vaak geprobeerd

Indien je bij de kluis bent aangekomen zul je eerst de code van de kluis in moeten voeren door middel van een puzzeltje, het kan veel simpeler door gewoon de code 8432[/font] in te voeren. Ik heb hem in een Spoiler gezet aangezien het anders de plezier voor andere spelers kan bederven die de Code liever zelf vinden door middel van de puzzel. Indien je de kluis niet kan vinden, hij bevind zich in de Kelder van het huis. Ik neem aan dat ik je verder niet meer hoef te helpen met deze missie. Toch wens ik je nog veel succes met het behalen van deze missie!

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...