Jump to content

jester

san andreas freak

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan ik me jeter mooi pimpen

en zo ja mag ik dan een kaart ofzo waar ik het mooi op kan vinden

alvast bedankt :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een kaartje voor je gemaakt:

Op de aangeduide plek vind je een Mod Shop genaamd Wheel Arch Angels. Deze garage laat slechts 6 auto's binnen, namelijk deze:

De Wheel Arch Angels heeft een ruimer assortiment aan gerei om je wagen mee uit te bouwen, waardoor je soms prachtige resultaten bekomt! Veel plezier ermee.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

ja leuk is het de wheel arch angels want daar kan ik hem niet in rijden moet je daar voor een misie hebben gedaan zo ja welke :?

en ik heb met een jester bij die garage gestaan maar de deur gaat niet open

:?:?:?:?

wat moet ik doen :muur::cry:

ja leuk is het de wheel arch angels want daar kan ik hem niet in rijden moet je daar voor een misie hebben gedaan zo ja welke :?

Als je wilt dat de garage opengaat, dan moet je inderdaad een missie voltooien. De missie Zeroing In bood volgens mij de toegang tot de garage. Voordat je deze missie kunt spelen, moet je eerst de autozaak Wang Cars in Doherty (San Fiero) kopen. Deze autozaak kan je pas in je bezit krijgen nadat je de missie Yay Ka-Boom-Boom en de Driving School hebt volbracht. Als je nog maar net in San Fiero bent, zal dat een flinke klus worden, want de missie Yay Ka-Boom-Boom is de allerlaatste van dit deel.

Geplaatst:

ok thx ik moet maar weer misies gaan doen ik kan die misie opzig wel want ik heb de garage al gekocht en heb die misie al gedaan maar nu nog die Zeroing In misie ik ben nu wel met die misie met dat model helikoptertje in de binnen hal maar is best wel moeilijk

maar bedankt :blauw: ik heb wel een bleuw oog van tegen de muur slaan :D

weer eff een vraagjuh kan je die misie New Model Army ook vals spelen met een cheat of zo ik wil hem uit spelen kan je die tijd uit zetten of zo :?

weer eff een vraagjuh kan je die misie New Model Army ook vals spelen met een cheat of zo ik wil hem uit spelen kan je die tijd uit zetten of zo :?

Nee, dit is helaas niet mogelijk, je zult de missie zonder cheats moeten halen. Mocht het je toch niet lukken en je hebt GTA San Andreas op de pc, dan kan je hier je savegame posten en doet iemand van de leden deze missie voor je. :)

Als je wilt dat de garage opengaat, dan moet je inderdaad een missie voltooien. De missie Zeroing In bood volgens mij de toegang tot de garage. Voordat je deze missie kunt spelen, moet je eerst de autozaak Wang Cars in Doherty (San Fiero) kopen. Deze autozaak kan je pas in je bezit krijgen nadat je de missie Yay Ka-Boom-Boom en de Driving School hebt volbracht. Als je nog maar net in San Fiero bent, zal dat een flinke klus worden, want de missie Yay Ka-Boom-Boom is de allerlaatste van dit deel.

Zero toch ook???

@ hieronder: Nee, dus

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Zero toch ook???

Bedoel je dat je Zero uitgespeeld moet hebben voor je Wang Cars kunt kopen? Nee, dat is niet waar... Dat staat volledig los van elkaar, net als dat je de heist missies niet nodig hebt voor Zero of Heist missies voor Wang Cars. Dat zijn missies die niet meetellen voor de storyline, en kan je pas na een bepaald moment spelen, maar dat hangt niet af van andere missies die iet meetellen voor de storyline :).

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb een kaartje voor je gemaakt:

Op de aangeduide plek vind je een Mod Shop genaamd Wheel Arch Angels. Deze garage laat slechts 6 auto's binnen, namelijk deze:

De Wheel Arch Angels heeft een ruimer assortiment aan gerei om je wagen mee uit te bouwen, waardoor je soms prachtige resultaten bekomt! Veel plezier ermee.

Het is overigens de Stratum, en niet de Club die je daar kunt tunen.

grappig w-tje:

de club is afgeleid van de echtbestaande golf. als je deze namen samenvoegd (golf+club) krijg je golfclub. weer een w-tje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...