chivu Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) ik heb perongeluk data map van san andreas gekopieerd en bij data>scripts neer gezet en die krijg ik nu nietverwijder waardoor SA niet op start wie kan mijn helpen!!! edit: ik heb het weg gekregen maar hij doe het nog steeds niet:( ik heb san andreas opnieuw geinstaleerd en hij werkt alweer niet=( ==================== omg waarom helpt niemand mijn >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Als je geduldig wacht, zijn er ook meer mensen bereid je te helpen.<<< Bewerkt: 3 januari 2007 door chivu Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Geduld... Maar heb je bij die deinstallatie wel alle mappen verwijderd van GTA die in Program Files stonden? Reageren
chivu Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ja ik heb alles verwijdert 4x zelfs en nog geeft ie als ik gta op start fout raport weer met verzenden of niet verzenden Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Gebruik je een crack? Of misschien zitten er krassen op de DVD. Edit: Het kan ook een probleem met je videokaart zijn. Probeer anders even de nieuwste drivers te downloaden. Het kan misschien ook nog een conflict zijn met een ander programma dat je recent geinstalleerd hebt. Bewerkt: 3 januari 2007 door gta_rulez Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ja ik heb alles verwijdert 4x zelfs en nog geeft ie als ik gta op start fout raport weer met verzenden of niet verzenden Ik zou eerst eens kijken naar de systeemeisen van gta en jou pc: Minimale systeemvereisten Gta Sa: * Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor * Geheugen: 256MB RAM * DVD-Speler: 8x DVD-ROM * Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Voldoet je pc hieraan? Global. Reageren
killerfist Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ja ik heb alles verwijdert 4x zelfs en nog geeft ie als ik gta op start fout raport weer met verzenden of niet verzenden Probeer het Fout raport is te verzenden en kijk of je hiermee het probleem kan vinden. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) @ Global: Maar wat ik uit chivu's eerste bericht kan opmaken is dat het spel eerst wel werkte. Bewerkt: 3 januari 2007 door gta_rulez Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 @ Global: Maar wat ik uit chivu's eerste bericht kan opmaken is dat het spel eerst wel werkte. Ik kan dat daar niet uit opmaken. In zijn vorige topic had hij ook al problemen met zijn Gta Sa over het geluid wat niet deed. Daarom begin ik mij af te vragen of zijn pc wel aan de systeemeisen voldoet. Global. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Oh oke, ik had dat eerste topic ook niet gelezen. Misschien zijn het dan inderdaad wel de systeemeisen. @ chivu: Ga eens naar start -> uitvoeren en typ daar dxdiag. Dan kan je bij het tabblad systeem zien wat er in je pc zit. Post daarvan eens: *Geheugen *Processor Ga dan naar het tabblad beeldscherm en post daarvan: *Naam *Fabrikant *Totaal geheugen Reageren
chivu Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 alles voldoet eraan want hij deed het eerst wel Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ja dat zei ik dus in een eerdere post al. misschien problemen met een ander programma dan dat je recent geinstalleerd hebt. Reageren
chivu Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) net had ik dat mijn pc een ernstige fout vond en moes ik hem uit zette en weer opstarte edit: als ik ongeveer 4 min aant spele ben geeft hij fout raport weer Bewerkt: 3 januari 2007 door chivu Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 net had ik dat mijn pc een ernstige fout vond en moes ik hem uit zette en weer opstarteedit: als ik ongeveer 4 min aant spele ben geeft hij fout raport weer Vreemd. Je hebt dus alles geprobeerd? Ook in het topic van ''muziek'' ? Laat ik toch alles nog even op een rijtje zetten. De voor de hand liggende opties: 1-Verwijder Gta Sa via:Start>Programma's>Uninstal Gta Sa maar kijk altijd onder Deze computer>Rechter muisknop op je harde schijf (bijv C)>Eigenschappen>Schijfopruiming>Meer options>Geïnstaleerde programma's>klik op ''opruimen''>Zoek vervolgens Gta op en verwijder hem. Verwijder ook alle bestandjes van Gta Sa uit ''Mijn Documenten'' Zodat er geen spoortje meer van te vinden is. 2-Is de cd kras vrij? Als er stofjes of vlekjes op de Dvd-Rom bevinden maak deze dan schoon met een zacht vochtigen doek (gebruik geen schoonmaak midellen!) 3-Update beide drivers, zowel van de geluidskaart als videokaart. (als je niet weet hoe je deze vind kijk in je vorige topic ''muziek'' waar ik het heb uitgelegd. 4-Verwijder het bestandje gta_set. 5-Download deze >Patch< Wil je ook precies aangeven welke opties je geprobeerd hebt? Dat is mij namelijk niet helemaal duidelijk. Global Reageren
chivu Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ik heb geporbeert: 1; san andreas deinstaleren en weer instaleren 2; users file verwijdert 3; die patch gedownload ps. san andreas doet het weer maar heb nog steeds geen radio Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) ik heb geporbeert:1; san andreas deinstaleren en weer instaleren 2; users file verwijdert 3; die patch gedownload ps. san andreas doet het weer maar heb nog steeds geen radio Zo nou weet ik waar je probleem zit! Je moet juist niet de gehele map ''Gta San Andreas User Files'' verwijderen. Ik heb even een screen gemaakt wat je precies moet verwijderen Klik>screen Als je de hele map ''Gta San Andreas User Files'' verwijderd ben je juist je save games en user tracks kwijt. Dus je kan het beste nog één keer Gta Sa herinstalleren. En dan het goede bestand verwijderen ps: Als dit ook geen effect heeft. Zou ik je drivers maar eens update. Zoals ik heb staan in de laatste post. Succes, Global Bewerkt: 4 januari 2007 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.