Jump to content

san andreas start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

ok zal ik proberen

ik heb geporbeert:

1; san andreas deinstaleren en weer instaleren

2; users file verwijdert

3; die patch gedownload

ps.

san andreas doet het weer maar heb nog steeds geen radio :-(

Zo nou weet ik waar je probleem zit! :) Je moet juist niet de gehele map ''Gta San Andreas User Files'' verwijderen. Ik heb even een screen gemaakt wat je precies moet verwijderen Klik>screen

Als je de hele map ''Gta San Andreas User Files'' verwijderd ben je juist je save games en user tracks kwijt.

Dus je kan het beste nog één keer Gta Sa herinstalleren. En dan het goede bestand verwijderen :)

ps: Als dit ook geen effect heeft. Zou ik je drivers maar eens update. Zoals ik heb staan in de laatste post.

Succes, Global

dat lukt ook niet en san andreas herinstaleren ook niet

Geplaatst:
dat lukt ook niet en san andreas herinstaleren ook niet

Wat gebeurd er dan precies als je het spel wil uninstalleren?

Één van de betere manieren om je game te verwijderen is: Deze computer>Rechtermuisknop op je harde schijf (bijv C:)>Eigenschappen>Schijfopruiming>Meer opties>Geïnstalleerde programma's>Opruimen.. dan zoek je Gta San Andreas en verwijder je hem.

Global :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb san anreas gedeinstaleerd en weer geinstaleerd en hoor nog steeds niks

edit:

ik hoor ook geen geluid als je een missie start

Bewerkt: door chivu
Geplaatst:
ik heb san anreas gedeinstaleerd en weer geinstaleerd en hoor nog steeds niks

edit:

ik hoor ook geen geluid als je een missie start

Oke goed dat uninstalleren en installeren is dan nu gelukt. Maar als je even trug kijkt heb ik in een post alle punten opgenoemnd en uitgelegd wat je dan allemaal moet doen :) Dus kijk er even naar. En ik heb trouwens ook nog ergens in een post een screen gemaakt van welk bestandje je moest verwijderen.

Succes, als er problemen zijn horen we het wel ;) Global.

Geplaatst:
hij doet het nog steeds niet hoor ik heb alles geprobeert wat jij zei maar niks werkt

Dan geef ik het op, heb verder geen opties meer :N Heb je trouwens wel gta_set verwijderd inplaats van de gehele map Gta San Andreas User files? Want die moet je niet verwijderen.

Global.

Geplaatst:
jh ook maar als ik die patch download zegthij dat ie document heeft gevonden met de zelfde naam

Dat komt waarschijnlijk omdat je die patch al meerdere keren hebt geprobeerd en met het verwijderen van Gta Sa. Blijft dat bestandje ''patch'' in een map zitten (omdat je die dan niet zelf verwijderd hebt), waardoor hij dus zegt dat hij al bestaad, wat dan dus ook klopt. Nu ik zo zit te denken als jij je Gta Sa verwijderd blijft de map ''Gta San Andreas User Files'' nog staan? Met de patch, denk ik erin? Je kan beter eerst Gta Sa verwijderen dan zelf nog de map opzoeken van ''Gta San Andreasd User Files'' ookwel te vinden onder ''Mijn Documenten'' Daarmee haal je dan ook die patch eraf. Als je dan zeker weet dat er niks meer is blijven zitten wat ook maar te maken heeft met Gta Sa, weer installeren, probeer alle opties op de goede uitgelegde manier uit te voeren. Nu zul je wel dood moe worden van het ''uninstalleren en het herinstalleren'' Maar als al die tijd dat is blijven haken en je probeerd het nu nog opnieuw heeft het een kleine kans dat hij het dan wel goed doet met geluid..

Verder weet ik ook niks meer te verzinnen wat zou kunnen helpen.. Global

Geplaatst:
lukt ook niet heb alles al geprobeerd

En hij heeft het ooit wel gedaan? Als dat zo is dan weet ik het ook niet meer :N Je grootste probleem is dus het geluid dus ik denk dat dan je geluids kaart aan vervanging toe is. Aangezien de meeste opties nu toch al voorbij gekomen zijn, wat geen effect heeft geleverd helaas.

Global.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...