Mastertuner Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Hey mensen, heb een vraagje over NFS Underground 2. Deze luidt: Ik zie overal de vijanden rondrijden in de 'wereld' (oranje driehoekjes), en als ik er naast rijd dan zie ik dat er ofterwel stickers ofwel een andere kleur erop gedaan is. Mijn vraag is eigenlijk: welke shop heb je nodig om stickers of een ander laagje verf op je auto te doen? (kleur bolletje) En waar kan ik deze vinden? Alvast bedankt. Bewerkt: 3 januari 2007 door -YokoZumi- Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) ik weet het niet helemaal zeker maar je moet volgens mij naar de Carrosserie of de Styling shop gaan ik weet het niet zeker maar het is het proberen waard Bewerkt: 3 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
Mastertuner Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ... je moet volgens mij naar de Carrosserie of de Styling shop gaan ... Dit weet ik maar waar is de styling shop en welke kleur bolletje (op de map) is het? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ... je moet volgens mij naar de Carrosserie of de Styling shop gaan ... Dit weet ik maar waar is de styling shop en welke kleur bolletje (op de map) is het? ehm,. dat staat bij je map of je moet nog natuurlijk zoeken. volgens mij in het midden bij de eerste stad daar ergens is volgens mij de styling shop proberen dan maar he Reageren
Mastertuner Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Heb effe zitten zoeken en heb het gevonden. Na al een tijdje voor ik dit topic heb gestart, ben ik er al 3 keer voorbijgereden. PS: het is het rode bolletje en het ligt in beacon hill east voor de mensen die dit ook zochten (kijk uit voor een rood lantaarnpaal op een parking aan de straatkant) daar is het. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Heb effe zitten zoeken en heb het gevonden. Na al een tijdje voor ik dit topic heb gestart, ben ik er al 3 keer voorbijgereden. PS: het is het rode bolletje en het ligt in beacon hill east voor de mensen die dit ook zochten (kijk uit voor een rood lantaarnpaal op een parking aan de straatkant) daar is het. yeeh goed zo ok als je nog meer vragen hebt, kan je gerust posten Reageren
Rullez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik heb hierzo een hele kaart voor je gevonden, daarop staan alle shops. Rullez Reageren
Mastertuner Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bedankt Rullez, hier was ik naar op zoek. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Deze is wat beter vind ik: http://www.nfs-planet.de/images/nfs8/map/map_shops.jpg Staat alles heel duidelijk aangegeven. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Als je Duits kunt ja. Maar de kaart is opzich wel goed alleen zou ze in het Engels of in het Nederlands moeten zijn. Niet voor mij maar voor de beginnelingen die nog maar net NFS Underground 2 hebben. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 http://www.nfstuning.com/needforspeed/unde...2/shops_map.jpg Deze beter? Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) http://www.nfstuning.com/needforspeed/unde...2/shops_map.jpg Deze beter? No Hotlinking, deze is wel goed:http://jasab.cult.bg/nfs-diib/nfsu2-map.jpg Bewerkt: 4 januari 2007 door DX11 Reageren
Wesley Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb ook even een vraagje, ik heb Need For Speed U2 bijna uitgespeeld, ik zit op 80%. Maar nu heb ik een volgende probleem, er zijn geen andere underground racers meer, en ik heb ook geen opdrachten meer. Dus ik kan nu alleen maar een beetje in het rond rijden. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Reageren
Suburban Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 dan moet je je wagen qua uiterlijk opvoeren. ( je sterren moeten hoger worden ) dan komen er wel weer races Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.