Blink Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 In XP is het mogelijk om het uiterlijk te veranderen. Je kan heel veel verschillende stijlen downloaden, ik heb er dan ook al een aantal maar ik ben specifiek op zoek naar een stijl die heel dichtbij komt bij de uit eindelijke Windows Vista stijl. Ik heb er ongeveer al 10 gedownload maar toch is er altijd weet iets waar ik me aan erger. Dus daarom vraag ik aan jullie: '' Welke vista stijl gebruiken jullie op de PC en heb je een link voor me zodat ik hem ook kan gebruiken? '' Bedankt, Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Eigenlijk zijn er nog niet echt goede thema's, overal mankeert wel iets aan. Bijvoorbeeld met de transparantie of de taakbalk. Kijk anders nog even op Wincustomize. Veel succes. Reageren
Blink Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bedankt, Ik heb net even gekeken op WinCustomize en je hebt daar echt heel veel verschillende styles voor je computer Heel erg bedankt! Reageren
rdewit Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik kijk wel ff of ik het ook kan wil wel graag Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik heb geen vista style maar wel Windowsblinds ik draai met de skin Azenis 2. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Ik heb een Vista Visual Style gedownload van Deviant. Voordeel daarvan is dat je geen skinningprogramma's hoeft te gebruiken die meestal veel van je geheugen vragen. Maar om Visual styles die niet door Microsoft gecertificeerd zijn moet je je systeem wel eerst patchen met de UXTheme Multi-Patcher 5.0, maar daar moet je maar even naar googlen.. Screen van mijn bureaublad: Visual Style: MV5720, gevonden op Deviantart. Wallpaper: Pastels Vista gevonden op Deviantart. Desktop Icons: Vista XP suite Part 1, gevonden op Deviantart. Winamp skin: Winamp WMP11, gevonden op Winamp.com En dan een mooie skin voor FireFox: Firefox skin: FireFox Vista. Ik heb geen enkel probleem met deze skin, het is mooi strak en niet te donker. Die wallpaper maakt het mooi af vindt ik zelf. De skin zelf heeft nog drie andere kleurinstellingen, maar deze vindt ik de mooiste.. Bewerkt: 3 januari 2007 door RonaldVC Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Die ziet er inderdaad mooi uit. En het neemt natuurlijk geen extra werkgeheugen in. Dan is dat nog een beter idee. Reageren
Blink Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 @ Ronald; Ronald heel erg bedankt, ik gebruik hem nu ook en ben er zeer blij mee maar ik heb toch nog een vraagje. Als je een visual style download dan zit er altijd een zogenaamd Shellstyle.dll bestandje bij, wat kan ik hiermee doen? Want ik kom ze echt heel vaak tegen. Reageren
EXIT Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik heb nu deze ik werk met het programma style XP daar kun je je computer helemaal met personaliseren Reageren
Blink Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Die is ook wel mooi EXIT maar het probleem met StyleXp is dat hij enorm veel geheugen vreet en je moet ervoor betalen. Ik heb toch nog wat problemen gevonden, heb er even wat screens van gemaakt: Zoals je hieronder wel ziet komt het menu niet helemaal goed uit, wie heeft hier ook last van en is het op te lossen? En hier zie je mijn documenten, de zijkant is nog hetzelfde...bij Ronald is deze wel veranderd: Help! Reageren
gybrus Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Hallo, .:Kijk naar mijn volgende bericht:. Grats,Gybrus Bewerkt: 4 januari 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Blink Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb net gedaan wat je zei maar het maakt geen verschil. Alleen de icoontjes die in de lijst staan zijn kleiner geworden. De woorden Mijn Documenten enzo zie je nog steeds niet perfect... Reageren
gybrus Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Screen van mijn bureaublad. Link Link naar mijn pakket. Link De reden dat je tekst niet goed komt te staan is dat deze skin niet is gemaakt voor deze resolutie. In mijn pakket zitten 3 verschillende kleuren in 1 skin per kleur kun je 2 maten kiezen en 3 soorten lettertype. Werkt zonder maf programma. Bij mijn documenten mijn afbeeldingen ect. zijn nieuwe afbeeldingen rechtsonder. Rechts in een scherm is het grijze vlak vervangen door iets anders. Veel plezier, Grats,Gybrus Bewerkt: 4 januari 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Blink Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Ben hem aan het downloaden, zal zometeen even kijken of het nu wel goed uitkomt met de maten enzo EDIT: In je pakket zit een error: EDIT: Hij doet het alweer Bewerkt: 4 januari 2007 door Blink Reageren
gybrus Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 OH Ik laad hem wel even anders up. Grats,Gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.