Jump to content

Vista style op XP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe krijg ik dat bovenste lege deel vol? Slepen lukt niet...

Edit: Ik heb even gezocht en het werkt nu wel. Heel erg bedankt want nu zie je alles tenminste goed staan.

post-27020-1167917883.jpg

Bewerkt: door Blink

Hallo,

Ok ik zie dat het werkt.

Is het toch gelukt met mijn pakketje?

Grats,Gybrus

{EDIT}

Ik heb mijn pakketje gedownload en ik heb geen fout...

Mischien opslaan inplaats van openen.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
@ Ronald;

Ronald heel erg bedankt, ik gebruik hem nu ook en ben er zeer blij mee maar ik heb toch nog een vraagje.

Als je een visual style download dan zit er altijd een zogenaamd Shellstyle.dll bestandje bij, wat kan ik hiermee doen? Want ik kom ze echt heel vaak tegen.

:D

Graag gedaan, ikzelf ben ook erg tevreden over deze skin..

Die Shellstyle.dll bestanden is gewoon een onderdeel van het thema, je moet dan ook de hele uitgepakte map in de map Resources\Themes plakken.. :)

Edit: Trouwens, die tekst in mijn startmenu komt ook niet helemaal goed uit. Maar dat komt omdat ik de tekst Tohamo 8 gekozen heb. Die is iets groter dan het standaard font van deze skin. Ik heb daarvoor gekozen omdat dat andere font voor mij iets te onduidelijk is. Ik heb een resolutie van 1600x1200 pxl, dus dat andere lettertype is voor mij iets te klein... Maar goed, ik vindt het niet echt storend. Zoals ze zeggen: "je moet roeien met de riemen die je hebt", en deze skin bevalt me gewoon het beste van alle andere die ik heb geprobeerd.. ^_^

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
ik heb nu deze

achtergrondme8.th.png

ik werk met het programma style XP daar kun je je computer helemaal met personaliseren

ik overdrijf misschien een beetje maarrr

je pc is echt in levensgevaar

bij mij had ik ook style xp geinstalleerd en hij liep heel vaak vast

en toen ging hij heel erg flippen :bonk:

je kan beter gewoon alleen een vista style downloaden i.p.v. een heel programma!

• 1 year later...
Geplaatst:

ik heb trouwens ook nog een leuk nieuwtje zoek bij google naar vistart dat iis t originele uiterlijk en soort van vista startmenu als je m wilt hebben kun je m dus gwoon via google vinden

MVG

Jerriie

• 3 maanden later...
Geplaatst:
@ Ronald;

Ronald heel erg bedankt, ik gebruik hem nu ook en ben er zeer blij mee maar ik heb toch nog een vraagje.

Als je een visual style download dan zit er altijd een zogenaamd Shellstyle.dll bestandje bij, wat kan ik hiermee doen? Want ik kom ze echt heel vaak tegen.

:D

Graag gedaan, ikzelf ben ook erg tevreden over deze skin..

Die Shellstyle.dll bestanden is gewoon een onderdeel van het thema, je moet dan ook de hele uitgepakte map in de map Resources\Themes plakken.. :)

Edit: Trouwens, die tekst in mijn startmenu komt ook niet helemaal goed uit. Maar dat komt omdat ik de tekst Tohamo 8 gekozen heb. Die is iets groter dan het standaard font van deze skin. Ik heb daarvoor gekozen omdat dat andere font voor mij iets te onduidelijk is. Ik heb een resolutie van 1600x1200 pxl, dus dat andere lettertype is voor mij iets te klein... Maar goed, ik vindt het niet echt storend. Zoals ze zeggen: "je moet roeien met de riemen die je hebt", en deze skin bevalt me gewoon het beste van alle andere die ik heb geprobeerd.. ^_^

ja maar waar staat die map xD bij c waar bij c? xD

Geplaatst:

heb het gevonde :D:D:D

maar ik kan hem niet als thema krijgen want hij staat niet bij vormomgeving

alleen klasiek en xp :S

heb hem ik recourders/themes gezet

Geplaatst:

Ik gebruikte Vista Transformation Pack.

Ook heel erg mooi!

Kun je zo weer unistalleren

(Wel installeren in veilige modus)

Geplaatst:

hee ik heb een vraag

ik heb windows vista icoon's gedownload.

en ik wil die instellen op me mappen maar hoe moet dat?

ik ken een manier maar dan moetje map voor map voor map voor map doen 1 tegelijk dus!

hoe ken je al je mappen in 1x het zelfde icoon geven?

Geplaatst:

me vorig probleem is op gelost ^^

maar nu heb ik weer een probleem nouw probleem, iedgeval wat ik niet echt lekker vind.

het gaat over die zoek bar in je map die moetje eerst laten zoeken dan krijg je pas de mappen waar slaat het op?:s

hoe ik ik dit uitschakelen?

ik heb vista transform 8.0of 8.1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...