stefan0077 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Yoow kheb vanmiddag zojuist de 100% gehaald alleen nu rijd ik maar ene beetje rond dus hebben jullie mis snog tips voor me of voor anderen om wat te gaan doen daar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Yoow kheb vanmiddag zojuist de 100% gehaald alleen nu rijd ik maar ene beetje rond dus hebben jullie mis snog tips voor me of voor anderen om wat te gaan doen daar? Je zou eens kunnen gaan genieten van de films die je nu hebt vrijgespeeld in 'The Clymenus Suite'. Tevens heb je nu oneindig veel kogels, dus kun je zo lang als je wilt in een wilde weg gaan schieten. Tevens kun je ook opnieuw beginnen met de verhaallijn, altijd leuk... Het is maar net waar je zin in hebt. Het leukste extraatje dat je krijgt voor de 100% is de cutscenes die je mag gaan bekijken in 'The Clymenus Suite' (derde savehouse die je ontvangt, gelegen in Vice Point tegenover de Fun Fair). Loop gewoon naar binnen, en voor de TV zul je een icoontje zien draaien. Loop erin, en je zult de cutscenes kunnen bekijken. Verder is er niet veel meer te doen in Vice City Stories na de 100%; dat is dan wel weer een beetje het nadeel van het spel... Bewerkt: 3 januari 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Yoow kheb vanmiddag zojuist de 100% gehaald alleen nu rijd ik maar ene beetje rond dus hebben jullie mis snog tips voor me of voor anderen om wat te gaan doen daar? Je zou eens kunnen gaan genieten van de films die je nu hebt vrijgespeeld in 'The Clymenus Suite'. Tevens heb je nu oneindig veel kogels, dus kun je zo lang als je wilt in een wilde weg gaan schieten. Tevens kun je ook opnieuw beginnen met de verhaallijn, altijd leuk... Het is maar net waar je zin in hebt. Het leukste extraatje dat je krijgt voor de 100% is de cutscenes die je mag gaan bekijken in 'The Clymenus Suite' (derde savehouse die je ontvangt, gelegen in Vie Point tegenover de Fun Fair). Loop gewoon naar binnen, en voor de TV zul je een icoontje zien draaien. Loop erin, en je zult de cutscenes kunnen bekijken. Verder is er niet veel meer te doen in Vice City Stories na de 100%; dat is dan wel weer een beetje het nadeel van het spel... ha die films heb ik nou al wel eens gezien hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 je kunt gaan golven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G-up94 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Of zoveel mogelijk politie achter je aan krijgen doe ik altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 als ik jou was zou ik gewoon een beetje met de politie dingen doen inbreken bij de legerbasis... wat ik altijd doe is met een helicopter op het dak van de legerbasis staan als je al 6 ster hebt ofzo. en dan kijken hoeveel helicopters je uit de lucht kunt schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Een nieuwe game kopen of aan je criminal rating werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 of je kan aan je rating gaan werken , doe ik ook altijd in LCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Als je graag racet, kun je dit ook doen. (Turismo missies, record verbreken, of Sanchez Trials enz...) Of Multiplayer spelen als je iemand kent die VCS ook heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Multiplayer is echt geweldig! Een topidee van R*! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 ja ind ik ook(moet je wel iemand hebben he) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 nou ja ik heb ook wel iemadn ervoor alleen ik zie maar een paar auto,s en miss zijn er ongv bij mij maar 6 verschillende auto,s is dit nou bij iedereen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 nou ja ik heb ook wel iemadn ervoor alleen ik zie maar een paar auto,s en miss zijn er ongv bij mij maar 6 verschillende auto,s is dit nou bij iedereen? In de Multiplayer of in het normale spel als je gewoon rondloopt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 nou ja ik heb ook wel iemadn ervoor alleen ik zie maar een paar auto,s en miss zijn er ongv bij mij maar 6 verschillende auto,s is dit nou bij iedereen? In de Multiplayer of in het normale spel als je gewoon rondloopt? Ik denk multiplayer, want ik kan me niet voorstellen dat je maar 6 verschillende auto's ziet in het normale spel. Ik zelf speel bijna nooit multiplayer, maar dit probleem heb ik nooit gehad. Als je uitgespeeld bent na de 100% zijn er nog genoeg andere dingen te doen. Ten eerste kan je je criminal rating omhoog werken, maar dit begint snel te vervelen. Je kan dan een keer new game doen, en alleen de missies halen. Dit doe ik regelmatig met oude spellen die ik al een keer heb uitgespeeld, maar het blijft leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Gang Members meenemen en in een heli op dak en veel wapens autos neer schieten polities kapot schieten ook uit de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.