davidbuis Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Hey mensen, Ben hier nieuw, en heb gelijk ff een vraagje, ik zoek namelijk een safehouse waar een heli bij staat. Er is mij verteld dat er een is op het strand in zuid-Los Santos. Nu heb ik dat huis gekocht, aan het strand(santa maria), maar er staat echt geen heli. Ik ben met mijn missies in de 2e stad. Ik ben net in san fiero beland. Heb daar ongeveer 4 missies gedaan. Ligt het eraan dat ik nog niet genoeg missies heb gedaan, of staat daar nooit een heli? Iemand info??? Bvd Reageren
Vayne Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Hey mensen,Ben hier nieuw, en heb gelijk ff een vraagje, ik zoek namelijk een safehouse waar een heli bij staat. Er is mij verteld dat er een is op het strand in zuid-Los Santos. Nu heb ik dat huis gekocht, aan het strand(santa maria), maar er staat echt geen heli. Ik ben met mijn missies in de 2e stad. Ik ben net in san fiero beland. Heb daar ongeveer 4 missies gedaan. Ligt het eraan dat ik nog niet genoeg missies heb gedaan, of staat daar nooit een heli? Iemand info??? Bvd dan hebben ze je voor de gek gehouden want daar zal nooit een heli komen te staan Reageren
mathijsie Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 nee wel een bij mulholland bij dat hele grote huis daar kom je ook met missie daar komt er ook een te staan volgens mij wel als je al in lv bent met je eige vliegvel (ben de naam kwijt)maar je moet dus nog eve door game Reageren
Autodiefje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Even om maar te zeggen dat het niet is dat op het safehouse van santa maria beach een helikopter staat, maar gewoon op het strand zelf! Reageren
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 bij de airstrip in LV staan ongeveer 3 vliegmiddelen een straaljager een ander vliegtoestel ( naam me effe ontschoten ) en een grote heli Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 bij de airstrip in LV staan ongeveer 3 vliegmiddelen een straaljager een ander vliegtoestel ( naam me effe ontschoten ) en een grote heli 4 vliegmiddelen als je de jetpack mee rekent die daar ook komt te staan verder op in de game tegen het einde aan En die heli staat ook op het dat bij de leger fuels dinge geloof ik geen idee waar dat is :blink: Reageren
davidbuis Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Even om maar te zeggen dat het niet is dat op het safehouse van santa maria beach een helikopter staat, maar gewoon op het strand zelf! Huh, dus je bedoelt dat er wel een heli staat? Ik heb heel santa maria beach afgezocht en nix gevonden :rolleyes: . DUs leg uit!@ :unsure: Reageren
Redbullcola Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 bij de airstrip in LV staan ongeveer 3 vliegmiddelen een straaljager een ander vliegtoestel ( naam me effe ontschoten ) en een grote heli 4 vliegmiddelen als je de jetpack mee rekent die daar ook komt te staan verder op in de game tegen het einde aan En die heli staat ook op het dat bij de leger fuels dinge geloof ik geen idee waar dat is :blink: Als je die jetpack hebt, spawned ie bij je property. Als je em 1 keer gebruikt, respawned ie ook? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.