Justin8 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik wil de Mike Toreno missie doen. Maar als bijna helemaal klaar ben en ik naar dat gele vierkantje vlak buiten het vliegveld moet, staat dat wel op de kaart, maar er is helemaal geen rood rondje of zoiets : http://img247.imageshack.us/img247/7302/foutbx1.jpg >>> Door Dutchy3010: Link van tegroot plaatje gemaakt.<<< WAT MOET IK DOEN?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Je moet de Politie Code AEZAKMI uit doen. Deactiveren. Dan kan je weer veder en moet je naar de Spray & Pay rijden. En dan weer terug naar Jizzy's Club. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Je moet gewoon voorbij dit punt rijden, en dan krijg je een Wanted level 3. Nu moet je de wagen naar de Pay'n Spray rijden om de politie kwijt te raken. Als je dit allemaal gedaan hebt, moet je T Bone en Toreno bij Jizzy's club afzetten om de missie te voltooien. Veel succes. Edit: Kijk voor meer info hier! Bewerkt: 3 januari 2007 door Svenie Reageren
Justin8 Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) oke, bedankt missie is gelukt! Bewerkt: 3 januari 2007 door Justin8 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Dat is grappig , dit probleem had ik ook de eerste keer dat ik deze missie speelde. Idd met cheats , de cheat die ervoor zorgt dat je wanted level niet hoger (of lager) gaat zorgt ervoor dat je die 3 sterren niet krijgt die je normaal gesproken daar wel moet krijgen. Vervolgens moet je gewoon rondrijden en/of wachten omdat het spel 'denkt' dat je een bepaalde tijd nodig moet hebben om je wanted level kwijt te raken. Als deze tijd verstreken is krijg je vanzelf de melding dat je weer terug moet naar Jizzy. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb er ook problemen mee... Maar als ik er naar toe rijd zie ik dat rood ding nog maar da verdwijnt na 1 sec. Ik heb alle autos uit de weg gedaan (opgeblazen) en nooit politie code afgezet. Toch gebeurd er niets uh?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.