Jump to content

honden bij de police in GTA IV


kamranoi

honden bij de politie tijdens een misdaad  

159 leden hebben gestemd

  1. 1. zounden jullie dat een goed idee vinden?om honden bij de politie te hebben in gta IV

    • jah das pas realistisch
      109
    • nee man die is gek
      35
    • srry kheb geen keuze
      10


Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    6

  • maikel jonson

    3

  • kamranoi

    3

  • ThunderDuck

    3

Ik heb op Ja gestemd. Kan jouw het wat schelen dan wat anderen in GTA doen, als iemand het erg vind dat mensen met een vliegtuig in een flat vliegen met GTA SA ofzo, maakt mij dat niet zoveel uit, ik hoef het niet eens te weten. Mij lijkt het wel vet met honden enzo. Ik denk ook dat er wel honden in komen, in Canis Canem edit (bully) zitten ook honden, daar heb je dan wel geen geweren ofzo maar je kan de honden we trappen en dat soort dingen.

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

Mmmhh Ik heb hier toch een heel dubbelgevoel over..

Aan de ene kant zeg ik, ''ja dat is toch wel realitisch'' Van die politie honden die de agenten helpen.

Maar aan de andere kan zeg ik ''Nee dat lijkt me niet echt verstandig'' Om nou dieren erin te hebben die je kunt neer schieten vind ik niet echt een goed idee. Ook loopt Rockstar het risico dat ze dierenberscherming achter zich aan krijgen die aanklagen dat er: in dit geval honden in zitten.

Daarom heb ik toch voor ''Nee geen goed idee'' gekozen.

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Mmmhh Ik heb hier toch een heel dubbelgevoel over..

Aan de ene kant zeg ik, ''ja dat is toch wel realitisch'' Van die politie honden die de agenten helpen.

Maar aan de andere kan zeg ik ''Nee dat lijkt me niet echt verstandig'' Om nou dieren erin te hebben die je kunt neer schieten vind ik niet echt een goed idee. Ook loopt Rockstar het risico dat ze dierenberscherming achter zich aan krijgen die aanklagen dat er: in dit geval honden in zitten.

Daarom heb ik toch voor ''Nee geen goed idee'' gekozen.

Global.

wat gezaag v/d dierenbescherming. o nee ik heb virituele dieren dood geschoten nu kom ik zeker in de bak

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, omdat het realistischer is en vetter.

Nee, omdat je dan die honden moet gaan schieten en zouden ze ook andere dieren en misschien zelfs kinderen. Schiet jij maar een kind van 5 op straat dood.

Link to comment
Delen op andere websites

wat gezaag v/d dierenbescherming. o nee ik heb virituele dieren dood geschoten nu kom ik zeker in de bak

De dierenbescherming kan evenutweel Rockstar aanklagen en anders wel een ander ''belijd'' dat Rockstar zal aanklegen wegens ''afregearen op politie honden in een game''. Zo zit de maatschapij nu eenmaal inelkaar ze kunnen je tegewoordig overal voor aanklegaen. Nou vind ik het ook een slcecht idee om er dieren in te zetten dat hoort totaal niet bij de sfeer van Gta :{

Global

Link to comment
Delen op andere websites

kzit zo te denke, het is realistisch, nog realitischer zou zijn als de politie ze zou los laten om in je kuiten te bijten. maar aan de andere kant krijg je dan leuke ideetjes...stel dat je met een pletwals op volle vaart de politieagent doodrijdt, en dan spurt de hond weg, en je wacht even en zet dan de achtervolging in...of met een combine harvester (ik doe nu effe superrealistisch he) , je hebt de agent in de harvester getrokken, en dan heb je hond zijn leiband ook in de harvster getrokken, en dan druk je juist op r3, waardoor de machine stilvalt, en dan bengelt die hond daar. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van dit idee moet denken, het heeft realisme, maar geeft ook voer voor sommige ideetjes...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...