Jump to content

honden bij de police in GTA IV


kamranoi

honden bij de politie tijdens een misdaad  

159 leden hebben gestemd

  1. 1. zounden jullie dat een goed idee vinden?om honden bij de politie te hebben in gta IV

    • jah das pas realistisch
      109
    • nee man die is gek
      35
    • srry kheb geen keuze
      10


Recommended Posts

nee, geen honden (verlies je nog meer hp!!! :puh: ) waarom niet? wat global al zei, je kan die dieren dan natuurlijk doden (wat ik zielig vind), en ze kunnen beter de achtervolgingen realistischer maken (zoals in nfs:mw), dan dat je dieren kan doden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    6

  • maikel jonson

    3

  • kamranoi

    3

  • ThunderDuck

    3

Ik heb nee gestemd, honden zijn veels te "krachtig" dalijk ren je met 5 politiehonden achter je aan door die straten. No way dat je dat in real life wint. Te onrealistisch dus. Of ze moeten de perfecte balans vinden tussen realisme en moeilijkheidsgraad.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook ja gestemt maar ik vind het wel eng boe maarja dat is dan mijn eigenschap ik mag honden wel maar sommige die ow boe echt sorry ik vind honden echt leuke beesten en ik neem er later zelf ook wel 1 denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel leuk als er honden in GTA IV komen, maar als je daar ook op kan schieten krijgt Rockstar grote problemen. Mischien mogen ze het spel dan niet eens uitbrengen. Dus ik denk niet dat ze het doen.

Ik heb wel op 'ja' gestemt, want het wordt dan wel realistischer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook ja gestemt maar ik vind het wel eng boe maarja dat is dan mijn eigenschap ik mag honden wel maar sommige die ow boe echt sorry ik vind honden echt leuke beesten en ik neem er later zelf ook wel 1 denk ik

Zo'n grote herdershond met vlijmscherpe tanden die nog groter en luidruchtiger is dan je kleine zusje? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind honden een goed idee maar ze doden vind ik te ver

DUS: kun je zeggen leuk honden achter je aan

Of je kunt zeggen nee omdat het zielig is als die dieren sterven

JA OF NEE ? :?

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij eerlijk gezegt wel leuk.

En ik vind het dan ook wel leuk om die honden dood te schieten.

Ik onthoud gewoon dat het een computer spel is.

En dat moet je niet in de war brengen met de realiteit.

Ik ben in het echt een grote dierenvriend. En ik moet er niet aan denken om een hond dood te schieten. :t

Maar in een computer spel. Dan maakt het mij niet uit. Dan is het zelfs misschien leuk.

Ben ik dan ook gelijk een zieke gast?

Ik vind van niet.

Je bent juist normaal als je een spel en de realiteit uit elkaar kunt houden.

Als je dat niet kunt, dan ben je een zieke gast.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij eerlijk gezegt wel leuk.

En ik vind het dan ook wel leuk om die honden dood te schieten.

Ik onthoud gewoon dat het een computer spel is.

En dat moet je niet in de war brengen met de realiteit.

Ik ben in het echt een grote dierenvriend. En ik moet er niet aan denken om een hond dood te schieten. :t

Maar in een computer spel. Dan maakt het mij niet uit. Dan is het zelfs misschien leuk.

Ben ik dan ook gelijk een zieke gast?

Ik vind van niet.

Je bent juist normaal als je een spel en de realiteit uit elkaar kunt houden.

Als je dat niet kunt, dan ben je een zieke gast.

Helemaal mee eens nix meer aan toe te voegen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

In Splinter Cell heb je ook honden. Die moet je dan wel anders afmaken (silenced ^^) dan in een GTA, maar er zit verder geen gedachte achter. Kijk, als je voor een missie een hond moet doodmaken dan denk ik ook van tja.. Maar als er een politie loopt met een hond, in GTA, zou ik er best wel met m'n tractor overheen willen rijden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het kan ook als je op die hond wil richten dat ie terug wordt geroepen of keihard wegrent maar ik denk dat R* honden er in doet dan kunnen ze die dieren bonden op hun nek krijgen zoals die gekke advocaat of hoe heet die gast die R* al vaker aangeklaagd heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Het zat in hitman contracts. daar had je een missie( in de rotterdamse haven) waarbij er politie honden zaten. was best grappig, alleen dat spel is niet echt diervriendelijk :N ik denk niet dat r* t zal doen..

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...