Jump to content

honden bij de police in GTA IV


kamranoi

honden bij de politie tijdens een misdaad  

159 leden hebben gestemd

  1. 1. zounden jullie dat een goed idee vinden?om honden bij de politie te hebben in gta IV

    • jah das pas realistisch
      109
    • nee man die is gek
      35
    • srry kheb geen keuze
      10


Recommended Posts

Het lijkt mij eerlijk gezegt wel leuk.

En ik vind het dan ook wel leuk om die honden dood te schieten.

Ik onthoud gewoon dat het een computer spel is.

En dat moet je niet in de war brengen met de realiteit.

Ik ben in het echt een grote dierenvriend. En ik moet er niet aan denken om een hond dood te schieten. :t

Maar in een computer spel. Dan maakt het mij niet uit. Dan is het zelfs misschien leuk.

Ben ik dan ook gelijk een zieke gast?

Ik vind van niet.

Je bent juist normaal als je een spel en de realiteit uit elkaar kunt houden.

Als je dat niet kunt, dan ben je een zieke gast.

Daar ben ik het 100% met je eens. Ik vind het zelf heel leuk om in een game veel te schieten, maakt niet uit op wat, maar ik hou het natuurlijk in een computerspel. Veel mensen gaan het nadoen, en schieten mensen misschien echt neer, dan ben je niet normaal. Ik denk dat als Rockstar zal zeggen wat Mazzeltje net zei, dat ze een eind met dieren kunnen komen.

Ik vind dat dieren er wel in mogen komen. Je hebt ook een spel (een nieuwe) dat je dinosaurussen kan doodschieten, dat kan net zo erg zijn. Je bent wel heel laf als je altijd Rockstar Games de schuld van alles gaat geven, er zijn hardere games en in veel games kun je dieren doodschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    6

  • maikel jonson

    3

  • kamranoi

    3

  • ThunderDuck

    3

Er zijn zoveel games waar je honden/dieren kan doodschieten. In Medal of Honor: Allied Assault hebben die Duitsers ook honden, en die moet je ook afschieten, want anders doden ze je zelf. Van mij mogen politiehonden dus, maar het hoeft niet per sé. En dan enkel vanaf Wanted Level 4 of 5 en niet bij Wanted Level 2 of 3.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb op JA gestemd

Lijkt me leuk, als je op de agent schiet dat hij ze los laat en dan komen ze op je af.

inderdaad maar stel je voor als je op de agent schiet zal die hond niet meer grommen maar je aanvallen en je mischien doden als je hem dan:'' diervriendelijk neerslaat''

WIE WEET :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op 'Ja' gestemd.

In games als Hitman zitten ook honden (Ja, echt), daar is nooit heibel over

geweest, je kreeg zelfs een bonus als je ze neerschoot.

Aan de andere kant krijgen ze de dierenbescherming achter zich aan, maar ja, als

je het zo bekijkt, kun je Rockstar overal wel voor aanklagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel vet alleen is het minder als ze die honden gebruiken om je te arresteren.

Als ze de honden gebruiken om je te arresteren moet je ze wel kunnen doodschieten(begrij me niet verkeerd, ik ben een grote dierenvriend maar dit is maar een game toch?) anders is het niet leuk.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het een goed idee

ook honden die vrij rondlopen

maar de zullen ze waarschijnlijk gebruiken

om misies moeilijker te maken bv:

dat er een hond voor je auto springt :-(

als er mensen zijn die ze neerschieten is nie

raar want ze schieten ook op mensen is dat dan nie erg?

als er mensen op schieten moeten ze maar maken dat ze

aanvallen of zo dat zou sjiek zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik nu eens een goed idee, kwestie van vernieuwing in GTA IV. Mss is het dan ook een idee om gewone voetgangers met honden te vinden op de straten ? De politiehonden worden dan gebruikt om je te arresteren, dan kan je ze natuurlijk ook doodschieten. (De dierenvrienden onder ons vinden dit wss dan minder leuk... :))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...