Jump to content

honden bij de police in GTA IV


kamranoi

honden bij de politie tijdens een misdaad  

159 leden hebben gestemd

  1. 1. zounden jullie dat een goed idee vinden?om honden bij de politie te hebben in gta IV

    • jah das pas realistisch
      109
    • nee man die is gek
      35
    • srry kheb geen keuze
      10


Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    6

  • maikel jonson

    3

  • kamranoi

    3

  • ThunderDuck

    3

Nee joh, het zijn geen echte dieren. Of beschermt de dierenbescherming ook digitale dieren? Mensen doden mag wel maar dieren niet? :D

Ik stem voor ja, lijkt me wel vet van die leipe honden erin.. en dat je er zelf ook een paar kunt nemen, uitlaten en soms even af laten reageren op een nietsvermoedende zwerver

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een leuk idee, die politiehonden. Als die hond je achterna zit dan keihard wegrennen.

FUNNY :cab:

Nee, robots lijkt me niet erg leuk. Stel dat jij in het vliegtuig zit, dat dan die hond met een jakpack op je af komt vliegen, neee :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben dit gezeik eigelijk beu.''o nee de dieren doodt schieten, das erg'' en mensen doodt schieten mag wel. ik zeg laat dieren in het spel dan kan ik die alemaal een voor een doodt schieten. trouwens maar virtuele dieren dus geen gezeik v/d dieren bescherming. dus ik zeg laat de dieren in GTA IV dan kan ik ze neer schieten zonder een vlieg kwaad te doen

Mijn mening

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...