Jump to content

honden bij de police in GTA IV


kamranoi

honden bij de politie tijdens een misdaad  

159 leden hebben gestemd

  1. 1. zounden jullie dat een goed idee vinden?om honden bij de politie te hebben in gta IV

    • jah das pas realistisch
      109
    • nee man die is gek
      35
    • srry kheb geen keuze
      10


Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    6

  • maikel jonson

    3

  • kamranoi

    3

  • ThunderDuck

    3

de ene kant is het wel vet zon politie hond die 8ter je aan rent en als je stamina laag is dat die je zo pakt maar aan de andere kant is het vervelend de hele tijd zon hond die in je been bijt en all helemaal als het een pitbull is die laten niet los

en ben het er mee eens met exit mensen dood schieten mag wel en dieren niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. het maakt het hele spel gewoon realistischer.

Die dierenbeschermingsorganisatiemensen (Mooi galgje-woord) moeten hun mond gewoon houden.

Als je eeb hond doodschiet in een spel zit dat anders dan in het echt.

"Oh nee, mijn pixel-hond is doodgeschoten door een maniak met een shotgun" is iets anders

"mijn hond is doodgeschoten door een maniak met een shotgun. Hij was zo lief!" Een dier op een scherm is iets anders dan een dier van vlees en bloed. Als je die twee niet uit elkaar kan halen dan speel je GTA maar niet. GTA is altijd een grof spel geweest en zal het ook altijd blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. het maakt het hele spel gewoon realistischer.

Die dierenbeschermingsorganisatiemensen (Mooi galgje-woord) moeten hun mond gewoon houden.

Als je eeb hond doodschiet in een spel zit dat anders dan in het echt.

"Oh nee, mijn pixel-hond is doodgeschoten door een maniak met een shotgun" is iets anders

"mijn hond is doodgeschoten door een maniak met een shotgun. Hij was zo lief!" Een dier op een scherm is iets anders dan een dier van vlees en bloed. Als je die twee niet uit elkaar kan halen dan speel je GTA maar niet. GTA is altijd een grof spel geweest en zal het ook altijd blijven.

ik vind het niet realistischer. als ik op straat loop zie ik nooi een politie met een hond. ik zie er niet egt de lol van in :sigaar: srry

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nee gezegd weet je waarom ??

Daarom : Mensen met een zieke geest gaan dan zeker honden vermoorden , dus rockstargames zal aangeklaagd worden . In China worden honden levend gevild en in spanje levend verbrand dus dat zou geen deugd doen voor de honden moesten ze erin komen . En het zou veel kans zijn dat het dierenleed zou stimuleren .

Misschien ben ik onbeleefd maar ik heb veel dieren en ben tegen dierenleed

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. het maakt het hele spel gewoon realistischer.

Die dierenbeschermingsorganisatiemensen (Mooi galgje-woord) moeten hun mond gewoon houden.

Als je eeb hond doodschiet in een spel zit dat anders dan in het echt.

"Oh nee, mijn pixel-hond is doodgeschoten door een maniak met een shotgun" is iets anders

"mijn hond is doodgeschoten door een maniak met een shotgun. Hij was zo lief!" Een dier op een scherm is iets anders dan een dier van vlees en bloed. Als je die twee niet uit elkaar kan halen dan speel je GTA maar niet. GTA is altijd een grof spel geweest en zal het ook altijd blijven.

ik vind het niet realistischer. als ik op straat loop zie ik nooi een politie met een hond. ik zie er niet egt de lol van in :sigaar: srry

In demonstraties gebruiken ze soms ook honden....

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen willen jullie dat er honden vermoord worden ???

Willen jullie dat rockstargames hun boeken zou sluiten wegens dierenleed ???

Rockstargames heeft al veel rechtzaken gehad dus ik denk moest je nog eens honden kunnen doden , dat er dan zeker ergere rechtzaken zullen komen tegen rockstargames .

1 mensen kan je slaan

2 auto's carjacken

3 mensen schieten met pistolen

Rockstargames zou misschien wel een grote boete moeten betalen moest dat erin komen en nu zitten ze al zoveel te .. over gta sa wat zouden ze dan misschien doen als er honden in komen .

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, willen jullie dat er honden vermoord worden?

Willen jullie dat Rockstar Games hun boeken zouden sluiten wegens dierenleed?

Rockstar Games heeft al veel rechtzaken gehad, dus ik denk: Als je ook nog eens honden kunt slaan, dan krijgt Rockstar Games veel ergere rechtzaken.

1: mensen kan je slaan

2: auto's carjacken

3: mensen schieten met pistolen

Rockstar Games zou misschien wel een grote boete moeten betalen als dat erin zou komen en nu zitten ze al zoveel te .. over GTA SA wat zouden ze dan misschien doen als er honden in komen?

Ik heb even het ABN verbeterd om te zorgen dat het leesbaar is...

Anyway, kijk eens naar andere games. Krijgen die rechtzaken naar hun kop gegooid? Nee.

Dat een of ander persoon oftewel Jack Thompson, de grootste z*k van iedereen,[/font] rechtzaken tegen R* aanspant, hoeft nog niet te zeggen dat R* haar deuren sluit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik hoop niet dat er politie honden in gta 4 komen. Dan wordt het wel erg moeilijk om de politie te verslaan. Dus ik heb op nee gestemd.

Maar ik denk niet dat Rockstar hiermee een rechtzaak krijgt. In andere spellen zoals Tombraider moet je ook dieren doden. En volgens mij zijn die bijna nooit aangeklaagd. Anders kwamen er geen delen meer van dat spel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt een mening.

Ik heb zelf een hond en die zou ik niet graag willen neerschieten in spellen.

Doe mij maar kinderen.

Dat is niet zo erg in spellen. Dieren hebben al zo veel te verduren in deze wereld

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt een mening.

Ik heb zelf een hond en die zou ik niet graag willen neerschieten in spellen.

Doe mij maar kinderen.

Dat is niet zo erg in spellen. Dieren hebben al zo veel te verduren in deze wereld

Ik vind dat je volkomen gelijk hebt :D

Eindelijk weer iemand dat de zelfde mening heeft van mij :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, willen jullie dat er honden vermoord worden?

Willen jullie dat Rockstar Games hun boeken zouden sluiten wegens dierenleed?

Rockstar Games heeft al veel rechtzaken gehad, dus ik denk: Als je ook nog eens honden kunt slaan, dan krijgt Rockstar Games veel ergere rechtzaken.

1: mensen kan je slaan

2: auto's carjacken

3: mensen schieten met pistolen

Rockstar Games zou misschien wel een grote boete moeten betalen als dat erin zou komen en nu zitten ze al zoveel te .. over GTA SA wat zouden ze dan misschien doen als er honden in komen?

Ik heb even het ABN verbeterd om te zorgen dat het leesbaar is...

Anyway, kijk eens naar andere games. Krijgen die rechtzaken naar hun kop gegooid? Nee.

Dat een of ander persoon oftewel Jack Thompson, de grootste z*k van iedereen,[/font] rechtzaken tegen R* aanspant, hoeft nog niet te zeggen dat R* haar deuren sluit.

Blockcement je moet niet zeggen dat mijn ABN slecht is want het is juist , ik woon in Belgie dus dat is dan ook anders dan in NL een beetje .

2 Je moet me niet belachelijk trekken en je niet van de slimme doen .

Ik wil je nu niet beledigen en zeker geen ruzie maken maar ik vind dat je wel moet opletten . basta

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...