Jump to content

honden bij de police in GTA IV


kamranoi

honden bij de politie tijdens een misdaad  

159 leden hebben gestemd

  1. 1. zounden jullie dat een goed idee vinden?om honden bij de politie te hebben in gta IV

    • jah das pas realistisch
      109
    • nee man die is gek
      35
    • srry kheb geen keuze
      10


Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    6

  • maikel jonson

    3

  • kamranoi

    3

  • ThunderDuck

    3

Ja , tuurlijk is leuker en lijkt net echt..

Als je iemand in het echt neer schiet is het toch net zo erg als je een

hond neer schiet of niet of mischien zelfs erger. Het zijn maar dieren

virtueel ook nog ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , tuurlijk is leuker en lijkt net echt..

Als je iemand in het echt neer schiet is het toch net zo erg als je een

hond neer schiet of niet of mischien zelfs erger. Het zijn maar dieren

virtueel ook nog ..

Het zijn maar dieren ?????? Dieren leven ook net als ons . Wat is je punt ?? het zijn maar dieren zeg je , je wil gewoon reacties op je post . :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op ja gestemt. Maar dan hoop ik wel dat ze eenigsinds onstervelijk zijn en er alleen voor de sier lopen :cya: .

Ik heb ook op ja gestemd, maar ik hoop niet dat ze onsterfelijk zijn, maar dat ze jouw aanvallen. En dat je dan zo koekjes kan kopen dat ze bij jouw zijn en je vijanden aanvallen (zoiets zoals gangmembers gebruiken in sa). Dat je dan ook zo respect moet hebben om honden te gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , tuurlijk is leuker en lijkt net echt..

Als je iemand in het echt neer schiet is het toch net zo erg als je een

hond neer schiet of niet of mischien zelfs erger. Het zijn maar dieren

virtueel ook nog ..

Het zijn maar dieren ?????? Dieren leven ook net als ons . Wat is je punt ?? het zijn maar dieren zeg je , je wil gewoon reacties op je post . :N

Jongen ik bedoel dat het toch net zo erg is als je een mens of een dier doodt dus een virtueel dier doden is net zo erg als een virtueel mensen doden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , tuurlijk is leuker en lijkt net echt..

Als je iemand in het echt neer schiet is het toch net zo erg als je een

hond neer schiet of niet of mischien zelfs erger. Het zijn maar dieren

virtueel ook nog ..

Het zijn maar dieren ?????? Dieren leven ook net als ons . Wat is je punt ?? het zijn maar dieren zeg je , je wil gewoon reacties op je post . :N

Jongen ik bedoel dat het toch net zo erg is als je een mens of een dier doodt dus een virtueel dier doden is net zo erg als een virtueel mensen doden...

OK :puh: sorry ik dacht dat je het anders bedoelde

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt krom maar ik heb meer moeite met een hond doodschieten dan met een mens. Geen honden in GTA dus graag. Net als kinderen, zou ook net iets te ziek zijn. Het leuke aan de burgers in GTA is dat ze onbeleefd en/of gestoord zijn. Hoe de burgers zich gedragen is niet realistisch, dus heb ik er geen enkele moeite mee om zo nu en dan flink aan het moorden te slaan :dans:

Bewerkt: door (San) André(as)
Link to comment
Delen op andere websites

Mmmhh Ik heb hier toch een heel dubbelgevoel over..

Aan de ene kant zeg ik, ''ja dat is toch wel realitisch'' Van die politie honden die de agenten helpen.

Maar aan de andere kan zeg ik ''Nee dat lijkt me niet echt verstandig'' Om nou dieren erin te hebben die je kunt neer schieten vind ik niet echt een goed idee. Ook loopt Rockstar het risico dat ze dierenberscherming achter zich aan krijgen die aanklagen dat er: in dit geval honden in zitten.

Daarom heb ik toch voor ''Nee geen goed idee'' gekozen.

Global.

Mensen doden ach wat maakt het uit

Een hond doden dan is het meteen erg?

Fuck de dieren mensen strijken op de aarde ik zeg nu beetje dom fuck de dieren da bedoel ik niet zo heb ook op scoutig gezeten enzoow maar goed mensen ergeren zig te veel aan de dieren kom op de partij van de dieren wil een snel weg verwijderen zodat de dieren daar kunnen lopen en de mensen dan de files de broeikas effect

Niet denken ahhh dieren en mensen ach we zijn zelf tog mensen

Link to comment
Delen op andere websites

GTA krijgt sowieso kritiek door Jack Thompson en dat soort volk. Wat zou het uitmaken als er virtuele dieren in het spel voorkomen? Games zijn spelletjes wat niks met real life te maken heeft. Of voel jij je soms ook schuldig omdat je door de jaren heen 102.772 mensen hebt gedood in shooters? Ik denk 't niet.

Van mij mogen er politie honden in het spel komen, omdat het spel dan realistischer wordt; de politie gebruikt nu eenmaal honden als ondersteuning en het opsporen drugs etc.

Bewerkt: door -R-R-
Link to comment
Delen op andere websites

Er is al veel tegenstand tegen de GTA reeks, maar als er nu dieren en kinderen in komen die je dan (waarschijnlijk) kunt en/of moet vermoorden, wordt daar heftig tegen geprotesteerd denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...