Jump to content

pier69

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen, Ik heb een probleem, als ik de missie pier69 start, en ik wordt gevraagt het dak op te komen, en ik ben op +- 1 meter van Cesar, blijft mijn spel hangen. Als iemand deze missie voor mij zou kunnen halen aub. Ik heb vrij veel gecheat, dat is denk ik de oorzaak, maar ik heb ook voordat ik de missie startte de functie "null counter and status of all cheats" van mijn trainer gebruikt(3 keer ofzo).. Als hij bij iedereen crasht, kan ik dan een savegame van iemand anders krijgen, ook bij dezelfde missie en waarbij dezelfde andere missies zijn gedaan(tot nu toe alles van de pimp, tot nu toe alles van woozie, en niet de driving school)

Alvast bedankt

(btw: Ik heb gezien dat er al een pier69 aanvraag is geweest, maar daar staat geen save meer bij dat de missie gedaan is)

Greetz Mythbuster

P.S.: ik ben het spel nu voor de 7e keer aan het uitspelen, maar de andere keren deed hij het wel :?

GTASAsf4.b

Geplaatst: (bewerkt)
Hey mensen, Ik heb een probleem, als ik de missie pier69 start, en ik wordt gevraagt het dak op te komen, en ik ben op +- 1 meter van Cesar, blijft mijn spel hangen. Als iemand deze missie voor mij zou kunnen halen aub. Ik heb vrij veel gecheat, dat is denk ik de oorzaak, maar ik heb ook voordat ik de missie startte de functie "null counter and status of all cheats" van mijn trainer gebruikt(3 keer ofzo).. Als hij bij iedereen crasht, kan ik dan een savegame van iemand anders krijgen, ook bij dezelfde missie en waarbij dezelfde andere missies zijn gedaan(tot nu toe alles van de pimp, tot nu toe alles van woozie, en niet de driving school)

Alvast bedankt

(btw: Ik heb gezien dat er al een pier69 aanvraag is geweest, maar daar staat geen save meer bij dat de missie gedaan is)

Greetz Mythbuster

P.S.: ik ben het spel nu voor de 7e keer aan het uitspelen, maar de andere keren deed hij het wel :?

Doe ik.

EDIT: Vrees niet, ik heb de missie Pier 69 zonder problemen voor je gehaald. :D Dus een andere savegame of iets dergelijks is gelukkig niet nodig. ;)

Beloning Pier 69: $15000, respect +

Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Verder heb ik een paar kogels afgevuurd, maar ik heb zo zuinig mogelijk gedaan. En auto's uit garages pakken doe ik nooit als ik een savegame voor iemand doe, dit keer heb ik dat dus ook niet gedaan. ;)

Ik heb er ook even voor gezorgd dat je weer een Body Armor hebt (gewoon gepakt op een van de vindplaatsen, dus niet gekocht.

Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. :)

Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post.

GTASAsf4.b

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)

Oja sorry, ik vergat iets te zeggen, ik weet niet of je al bezig bent(als je het al gedaan hebt maakt dan niet uit) maar ik geloof dat ik in een van mijn garages een Slamvan heb staan in SF, deze aub laten staan, Ik weet niet meer welk save huis, kan dat het die is waar ik het laatst gesaved heb.. als er ergens een FCR-900 of een ander moeilijk vindbaar inport/export voertuig in een garage staat.. dan ook aub deze laten staan.. De rest maakt me niet uit of je ze eruit haalt of niet(heb toch nog geen getunede auto's ergens.. behalve die van die lowrider dance missie, maar dat is in LS, denk niet dat je daar zal komen voor een missie in SF, lol...

Heel erg bedankt dat je hem voor me wilt doen :)

EDIT: Super bedankt Baas B, ik ga gelijk kijken of hij het doet :) Had trouwens niet echt uit gemaakt als je body armor had gekocht, had er toch zat geld voor ;) Toch super bedankt :)

EDIT2: Hij werkt, echt heel erg super veel bedankt :) Nu kan ik weer verder.. (hoop ik.. geloof dat de volgende missie niet zo heel moeilijk is)

Bewerkt: door Mythbuster
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...