markoes Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 weet iemand waar de xoomer garage in Las Venturas staad??? Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) weet iemand waar de xoomer garage in Las Venturas staad??? De Xoomer garage is eigenlijk een benzine pomp Je moest ook naar de Xoomer garage toen je in de eerste missie Jethro moest ophalen met de The Truth. ''KLIK'' klik op klik om te kijken hoe het er daar uit ziet en op het compas [map] onderaan staat waar het is Trouwens het is staat en niet staad. Bewerkt: 3 januari 2007 door SlayerTwist Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) De Xoomer garage is het eerste Save House dat je krijgt in San Fierro. Voor zover ik weet is er geen Xoomer garage in Las Venturas, maar ik zal toch even voor je zoeken. Ik realiseer me ineens dat er wel een is, post zo meteen een kaartje Volgens mij is het in dat gebied. Bewerkt: 3 januari 2007 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.