Jump to content

Storyline


Godfather

Recommended Posts

Weet iemand welke bedrijven ik perse moet kopen (ps2) ik heb nu dus

-cherry poppers Missies-geen

-dat ankertekentje -missies-nog niet uitgespeeld

-kaufman cabs-uitgespeeld

-paperworks-uitgespeeld

-Malibu club-uitgespeeld

Phil cassidy missies-uitgespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand welke bedrijven ik perse moet kopen (ps2) ik heb nu dus

-cherry poppers Missies-geen

-dat ankertekentje -missies-nog niet uitgespeeld

-kaufman cabs-uitgespeeld

-paperworks-uitgespeeld

-Malibu club-uitgespeeld

Phil cassidy missies-uitgespeeld

cherry popper heeft wel missies, dan moet je 50drugs ijsjes ofzo verkopen. als je in de mr whoopie gaat en dan toetert tot net als bij de politie je ''sirene'' aangaat maar dan t vrolijke muziekje van de mr whoopie.

en dat ankerding (boatyard) moet je ook doen. dat zijn de bedrijven >>>missies<<<

Bewerkt: door caviaIIIII
Link to comment
Delen op andere websites

Om de eindmissies te kunnen unlocken moet je minimaal 5 bedrijven hebben gekocht. Van die gekochte bedrijven moet je de missie voltooien. Print Works is een bedrijf die je zeker moet kopen aangezien een van de eindmissies Cap The Collector vanuit Print Works wordt gegeven. Naast Print Works kun je vier bedrijven naar keuze kopen. Bij Cherry Poppers Ice Cream Factory is er wel een missie. Je moet met een Mr Whoopee wagen 50 "ijsjes" verkopen. De Mr Whoopee wagen staat daar geparkeerd. Phil Cassidy telt trouwens niet mee. Dat is een zijmissie. Het bedrijf met het ankerteken is The Boatyard. Je hoeft daar alleen Checkpoint Charlie te doen. Voor meer informatie over de andere bedrijven kun je op Wikigta kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien lukt het hem/jou om de missie te halen met de tips bij de ''klik'' op mijn vorige bericht :)

Valt wel mee hoor. Ik speel het zo relaxt mogelijk maar blijf vasthangen of raak een package niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het probleem die checkpoint charlie haal ik steeds maar neit :)

Checkpoint Charlie is een redelijke moeilijke missie. Ik zal even het parcous voor je doornemen. In het begin heb je niet veel moeite. Er zitten 2 bochten in het begin. Zorg ervoor dat je een beetje afremt als je een bocht neemt. Daarna moet je een stuk rechtdoor rijden met je boot en in de verte zie je al die springschansen. De kunst van het nemen van deze schansen is om snelheid en controle te combineren. Je moet dus genoeg vaart maken met je boot, maar je moet ervoor zorgen dat je niet verkeerd landt op het water. Anders moet je bijsturen voor de volgende schans en dan kost snelheid. Daardoor kan je blijven hangen. Na de derde schans kom je geen schansen meer tegen, maar je komt wel bochten tegen. Vaar op het rechte stuk snel en rem in de bochten een beetje af.

Als Checkpoint Charlie toch niet wil lukken, dan moet je verder gaan met Cherry Poppers. Je kunt als vijfde bedrijf The Pole Position Club nemen. Dat is de club waar je Mercedes naar toe moet brengen in de missie The Party. Voor de Pole Position Club hoef je niet veel te doen. Je hoeft alleen maar de missie Lap Dance te voltooien. Je moet daar $600 dollar uitgeven. Dat duurt ongeveer 10 minuten. Het is een saaie missie, maar wel makkelijk. Je kunt op Wikigta kijken voor meer informatie over deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van die pole position heb ik nu gedaan. 1 vraagje nog moet ik bij de mr.whoopee missie's in een keer 50 ijsjes verkopen of kan het ook in delen??

Je moet inderdaad die 50 "ijsjes" achter elkaar verkopen. Je moet die ijsjes verkopen in een omgeving waar je geen last hebt van schietende PIG agenten of waar je last kunt hebben van bendes die op je wagen schieten. Ik kan je adviseren om die ijsjes te verkopen in de omgeving van Ocean en Washington Beach. Wel oppassen voor de politie. Voor meer informatie over deze missie kun je kijken op Wikigta.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...