Jump to content

wapensysteem


Fox Lenny

Recommended Posts

In de vorige gta's kon je wel een pistool, machinegeweer, rocketlauncher, granaten en een mes vasthouden, maar niet twee verschillende pistolen.... op zich wel te begrijpen, maar vooral in 't begin zou ik 't leuker vinden als je meerdere dezelfde type wapens kunt hebben, bijv in san andreas zijn desert eagle en silenced allebij erg goed.

En 't zou me ook wel leuker lijken als je niet alleen met smg's in voertuigen kan schieten maar ook met pistolen.

Zet hier maar jullie mening ;)

Bewerkt: door Fox Lenny
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er wel mee eens ja. Vooral het gedeelte over dat je met andere geweren uit auto's kan schieten, en dan heb ik het voornamelijk over het gebruik van een gewoon pistool. Over dat andere ben ik het ook wel eens, maar dan moet het niet zo zijn dat het onlogisch word. dat je bijvoorbeeld in de ene hand een M4 en in de andere hand een Kalashnikov vasthoud ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het realistisch houden. Ik wil niet dat je een Rocket Launcher en een Flame Thrower kan vasthouden. Ook zou het realistischer zijn als de wapens bij een dooie liggen en niet boven de grond zweven. In de vorige GTA's vond ik dit namelijk nogal onrealistisch. Zelfs als je geen kogels meer had was het wapen automatisch weg. Ik vind gewoon dat je kogelstrips moet kunnen vinden.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als het wapensysteem van GTA III weer komt, oftewel, je kan ALLE wapens tegelijkertijd bij je hebben! Maar ik wil wel dat het wapen er zweeft en niet in de hand van de dooie ligt want dan is het hartstikke onduidelijk of er nou een wapen ligt of niet lijkt me.

:cya: Clowntje_93

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het realistisch houden. Ik wil niet dat je een Rocket Launcher en een Flame Thrower kan vasthouden. Ook zou het realistischer zijn als de wapens bij een dooie liggen en niet boven de grond zweven. In de vorige GTA's vond ik dit namelijk nogal onrealistisch. Zelfs als je geen kogels meer had was het wapen automatisch weg. Ik vind gewoon dat je kogelstrips moet kunnen vinden.

ben het er ook wel mee eens, dat als je geen kogels meer hebt dat je 't wapen kan houden, met een ak iemand op z'n kop timmeren werkt vast beter dan je vuist :puh:

en bij de ammunation moeten dan kogels goedkoper zijn dan wapens

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het gaat draaien om het gewicht van alle wapens bij elkaar. Dat je bijvoorbeeld wel heel wat pistolen bij je kan dragen, maar bijvoorbeeld niet een minigun, een vlammewerper en een rocketlauncher tegelijk. Dan word het veel realistischer. Ook zou ik willen dat als je een pistool kiest, je ook kan kiezen of je in beide handen een pistool wilt, of in 1 hand. Aangezien ikzelf liever met 1 pistool al mijn daden verricht, en bij GTA San Andreas het erg irritant was als ik beter werd met 1 pistool, dat ik er dan 2 kreeg.

Ook zou ik mooiere effects willen hebben voor de kogels en de geweren zelf..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het erg fijn vinden als de namen van de wapens bij het wapen zouden staan, onderin het vakje ofzo. Nu moet ik voor sommige wapens op WikiGTA.nl kijken om een naam bij een wapen te plaatsen. Verder ben ik zonder meer eens met de berichten hierboven en lijkt me zinloos om alles te gaan quoten :duh:

@Fox Lenny: Marinoow bedoelt natuurlijk standaard in het spel en niet via een mod ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad . Er moet een soort menu balkje komen . Die staat er niet standaard maar die je kan oproepen met bv r2. Dat je dan ook alle informatie te zien krijgt . over hoe ver je ermee kan richten . Vuurkracht etz etz . Zo weet je meer over het wapen en kan je er sneller 1 je favoriet maken .verder zou het ook fijn zijn dat als je met een sniper richt dat je ziet op welk hoogte de vijand is en dat je vervolgends die hoogte kan zien als je richt met je sniper zodat je iemand makelijker met dat wapen omlegt . Verder hoop ik ook dat als je wat afvuurt met de rocketlauncher dat je niet doodleuk blijft staan maar dat je bv omvalt . Je staat dan natuurlijk wel weer op . Dat is teminste realisme . Niet dat Bv cj Maar doodleuk blijft staan alsof hij een waterpistool in ze hand heeft :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

het is erg nep dat je alleen met een uzi en alleen naar de zijkant kan knallen. het zou leuk zijn als je bijv met een pistol of MP5 kon schieten en dan ook nog eens naar de voor- of achterkant. en dan ook dat de politie vanuit de auto met pistols op je schiet (dat is pas vet)!

Link to comment
Delen op andere websites

het is erg nep dat je alleen met een uzi en alleen naar de zijkant kan knallen. het zou leuk zijn als je bijv met een pistol of MP5 kon schieten en dan ook nog eens naar de voor- of achterkant. en dan ook dat de politie vanuit de auto met pistols op je schiet (dat is pas vet)!

Uh jij kunt met een MP5 uit je vooruit schieten? :bonk:

Anyway pistols mogen van mij nog wel toegevoeg aan de collectie die uit een raam kan schieten, de zijramen wel te verstaan. Een MP5 is niet realistisch. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...