tombatselier Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 heb ff probleem ze zegge als je cheats gebrui kt dat je het spel niet 100%kan uitspele :blink: en ik heb spel nog maar juist en ik zit redelijk ver... HELP ME zeg me of je spel kan uitspele met codes (ik gebruik codes van wapens..en autos ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 nee,je kan het spel nie 100%uitspele <_< en ja,je kan met cheats het spel uitspele Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 nee,je kan het spel nie 100%uitspele <_< en ja,je kan met cheats het spel uitspele herstel je kan hem wel uitspele maar met codes niet meer 100% leuk grapje van r* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.