BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik zag laats iemand die had met photoshop en auto nog mooier gemaakt . Ik dacht :Pobeer ik ook!Met me photofiltre is het aardig gelukt . Nog niet perfect Maar je moet ergens beginnen . >>>Zie hier<<< Rates &hints en tips ofzo Beoordeel me niet te hard :$ . Reageren
BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 *Klein bumbje* Niemand rates voor mij Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Geef even het origineel er bij anders kan ik niet zien wat er veranderd is. Reageren
BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 je gaat er niet van uit je dak maarja het is me eerste keer maar dit WAS hem: Reageren
BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) *bumb* Ik kan werkelijk niet leven met 0 rates mensen kom op >>> Door .Levi.: Niet bumpen na een aantal uurtjes.. Heb geduld. Zie regels.<<< Bewerkt: 3 januari 2007 door .Levi. Reageren
ArticLight Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Hey, Niet slecht, ik weet hoe moeilijk dit is. De eerste indruk is goed (getunede auto's zijn altijd wel mooi ). Je hebt de koplampen en de wieldoppen aangepast, wat er naar mijn smaak beter uitziet dan het origineel. Verder heb je er niet veel meer aangedaan maar omdat dit ook zo moeilijk is en je Photofiltre gebruikt krijg je een: 6,9/10 Reageren
BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Oke jammer . Ik had wel hoger verwacht maarja daarom is dit ook me eerste in die veele ontwerpen die ik op die manier ga aanpakken Meer rates? Reageren
BangBros Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Marc je krijgt van mij een 10 en een 10 en nog eens een 10 ! zeer mooi hoe je het gemaakt hebt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Wat mij het eerste op valt is dat het geen echte auto is. Nu zul je denken GEEN ECHTE AUTO? Dat is een NISSAN Skyline, kan wel zo wezen maar het is er geen, t'is een moddeld auto. Opzich wel netjes gedaan alleen de kleur had ik anders gedaan. 7/10 Reageren
BigM Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik dacht werkelijk dat dit een super plaatje was . Blijkbaar kan ik het dus lang niet zo goed als ik zelf vind .Voor deze cijfers was de moeite het nou niet echt waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.