EXIT Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 weet iemand of ik op deze laptop san andreas kan spelen. ACER ASPIRE 1450 Mobile AMD Athlon XP 2500+ Kloksnelheid :1.86GHz 512 MB RAM-geheugen Norton 2006 SW Windows XP Geinstalleerd Dvd-/cd-rom-stations IC25N060ATMR04-0 Hardware 60GB Generic Flash R/W USB Device Reageren
Arjen Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Nu mist net het belangrijkste, je videokaart? Maar volgens mij kan je hem wel spelen. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 dat weet ik niet en heb het niet gevonden met google Reageren
StrY Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Nu mist net het belangrijkste, je videokaart? Maar volgens mij kan je hem wel spelen. Er zit waarschijnlijk niet eens een aparte videokaart in, want het is een laptop. Je kan GTA:SA misschien lekker spelen als je alle graphics uiterst minimaal zet. Maar waarom wil je uberhaupt GTA:SA op een laptop spelen? Reageren
EXIT Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 gewoon ik maak zelf 3D objecten voor gta. nu ga ik een laptop aanschaffen en dan wil ik daar ook wat spelletjes op spelen ps: mijn broer heeft da acer travelmate 6000 en daat kan je gta makkelijk op spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.