gras Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 hey heeft iemand een km teller gezien voor vc de oude site stond hij wel op >>> Door Dutchy3010: Post verplaatst naar het Vice City forum .<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Je kan de Speedo-meter hier downloaden. Als je de Speedo-meter van Need for Speed Underground 2 wilt hebben moet je die hier downloaden, maar ik denk dat jij de 1e bedoeld. Als je nog vragen hebt over de installatie hoor ik dat graag! @Dutchy, dit hoort beter in het modding fora thuis lijkt me, de speedo-meter is namelijk ook een mod >>> Door NandroDavids: Laat hier maar staan: Vice City = Vice City Fora lijkt me <<< Oke Als jij het zegt, want auto's etc vervangen word ook altijd naar het modding fora verplaatst >>> Door Dutchy3010: Ik vind het gewoon in Vice City beter als in modding <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.