-Spijker- Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) Hoi, Ik heb vandaag op de teketekst gezien welke games op e top 15 staan! echt raaar voor vice city dit is de lijst: 1: Grand Theft Auto San Andreas <----- Ja duhhhhhh.... B) 2: Doom II 3: Tony Hawk 4 4: Need For Speed Underground 5: The age of mythologie 6: Grand Theft Auto 3 <------------ HUHHHHHHHHH :huh: 7: Halo 2 8: Tekken 4 9: Dragon-Ballz budakai III 10: Mystic of horror 11: Grand Theft Auto Vice City <------- WAAAT!! :o :o :o :blink: raaaaaar 12: Fifa football 2005 13: Street Fighter 14: Fifa football 2004 15: Atomic Bomberman Dats toch raar gta 3 staat voor gta vice city mischien komt het omdat gta 3 moeielijker is? :angry: damn anders had ik gta 3 gekocht.... maar gta vice city is leuker!!! Bewerkt: 16 november 2004 door spijkertje Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 vc vind ik leuker en mooier kwa auto's en dingen.. maar de levels vind ik mooier (ben nu weer begonnen met gta 3 te spelen alle missies enzo) Want gta 3 heb je die heuvels en zo dat is juist wel gaaf B) (wat ik ook bij SA heb gezien is dat er heel veel hoogteverschil in dingen zitten.. dat is juist het leuke ) Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Doom 2? Tony Hawk 4? Wat krijgen we nou weet je zeker dat je niet top 15 van je broertje van 5 hebt gekeken Reageren
-Spijker- Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Doom 2? Tony Hawk 4? Wat krijgen we nou weet je zeker dat je niet top 15 van je broertje van 5 hebt gekeken KIJK maar zelf op de teletekst op yorin verder moet je ff zoeke Ben boos op gta 3!!! <_< :angry: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 5: The age of mythologie nou wordt k gek wie heeft die lijst samengesteld man Reageren
-Spijker- Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 5: The age of mythologie nou wordt k gek wie heeft die lijst samengesteld man Amerika heeft het geflikt ze weten vast niks.... de lijst is nu veranderd ga ik zo zeggen.... kinderen uit Amerika moge stemmu Reageren
Na$! Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 amaaai die zitten zeker nog in de oertijd :angry: <_< Reageren
-Spijker- Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) Bewerkt: 17 november 2004 door spijkertje Reageren
TubS Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) als ze zonodig een microsoft strat game willen invoegen doe dan age of empires , die owneerd age of shitology Bewerkt: 18 november 2004 door tubs Reageren
munitions Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik vind gta 3 vetter als het om levels gata lkkr vechten op de heuvel/berg maar ik mis daar cker wel de motor en de heli Reageren
Tim14 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) Wat een gelul is het? ze zijn niet eens allemaal van dit jaar dus het is gewoon nep er zijn allang betere spellen uitgekomen dan deze hoor.. Bewerkt: 30 november 2004 door tim13 Reageren
-Spijker- Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Wat een gelul is het? ze zijn niet eens allemaal van dit jaar dus het is gewoon nep er zijn allang betere spellen uitgekomen dan deze hoor.. Damn, kijk zelf mar op de teletekst !!!!!!!! van yorin dan moet je het maar zelf uitkieziennn! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 eeeeh je kan wel iets rustiger reageren tegen anderen, en all1 een smiley posten wordt gerejend als spam, onthou het aub voor de volgende keer Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 w00ps... Andere topic hierover gesloten zonder te zeggen waarom... Sorry :unsure: Anyway: Ik zet ze in één topic, da's wat overzichtelijker Hier de nieuwe top 15 van Spijkertje's topic: 1: Grand Theft Auto San Andreas <--- ja duhhhhhhh tuurlijk yah 2: Doom II 3: Tekken IIII 4: Tony Hawk IIII 5: The need for speed underground 6: The age of mythology ( De nieuwste) <--- saai 7: Grand Theft Auto III <---- jammer... hij staat voor vice city. 8: Mystic Of The Horror II 9: Alert II 10: Grand Theft Auto vice city <----- 11: Rollercoaster Tycoon III 12: The sims II 13: Doom I 14: Airport Tycoon III <--- dees spel stinkt man.... 15: The Lord of the rings* the third age Reageren
-Spijker- Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2004 w00ps... Andere topic hierover gesloten zonder te zeggen waarom... Sorry :unsure: Anyway: Ik zet ze in één topic, da's wat overzichtelijker Hier de nieuwe top 15 van Spijkertje's topic: 1: Grand Theft Auto San Andreas <--- ja duhhhhhhh tuurlijk yah 2: Doom II 3: Tekken IIII 4: Tony Hawk IIII 5: The need for speed underground 6: The age of mythology ( De nieuwste) <--- saai 7: Grand Theft Auto III <---- jammer... hij staat voor vice city. 8: Mystic Of The Horror II 9: Alert II 10: Grand Theft Auto vice city <----- 11: Rollercoaster Tycoon III 12: The sims II 13: Doom I 14: Airport Tycoon III <--- dees spel stinkt man.... 15: The Lord of the rings* the third age Dankje!!!! ik wist niet hoe dat moet dankje nogmaals!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.