Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 voor de PC vind ik UnrealTournament2004 pwnen. Maar GTA SA is duidelijk dat ie op de eerste plaats staat. Reageren
-Spijker- Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 HEEEY DIT IS EEN NIEUWE LIJST VAN DE GAMES!!! ER ZIJN 5 AVALLERS WEG!! EN GTA VICE CITY HEEFT HET NET GERED! DIT IS HET NIEUWE LIJST VAN DE TOP 10! 1: Grand Theft Auto San Andreas <--- yahooooo B) 2: Halo 2 <--- best vet spel :rolleyes: 3:Tekken IIII 4:The sims 2 5: Grand Theft Auto III <---- tjeee <_< 6: The need for speed underground 7:Tony Hawk IIII 8: The lord of the rings* the third age 9: Grand Theft Auto vice city <---------- phewwwwwwwww :unsure: 10: Doom II Ik denk dat de volgende keer in de top 5 gta III en vice city er NIET meer zijn Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 eh...... dit klopt niet gta vc is vet goed volgende keer gaan wij stemmen Reageren
-Spijker- Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Nieuwe lijst geen vice city meer : top 5 1: Grand Theft Auto San Andreas 2: Halo 2 3: The sims 2 4: Fifa football 2005 5: The need for speed ________________________ die top 10 die er niet meer is] ________________________] 6: Tekken IIII 7: Grand Theft Auto vice city :angry: zit i"nu pas voor gta 3 :angry: 8: Grand Theft Auto III woww bijna... 9: The lord of the rings the third age 10: Doom II nou wachten tot 30 december dan word de winnaar bekend gemaakt zeker GTA San Andreas Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Doom 2? Tony Hawk 4? Wat krijgen we nou weet je zeker dat je niet top 15 van je broertje van 5 hebt gekeken Precies van die zielige games haha! Reageren
Marius Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Doom 2? Tony Hawk 4? Wat krijgen we nou weet je zeker dat je niet top 15 van je broertje van 5 hebt gekeken Precies van die zielige games haha! Nou ik dacht het niet he tony hawk misschien wel maar doom 2 heeft wel de gaming geschiedenis verandert he. Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ja wou net zeggen....jullie kijken alleen maar naar de graphics ( ja ik ook hoor) maar gta3 zou je revolutionaire kunnen noemen....omdat ze de stap van 2D naar 3D hadden gemaakt....daar kijken de mensen naar die die lijst samen stellen Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ja wou net zeggen....jullie kijken alleen maar naar de graphics ( ja ik ook hoor) maar gta3 zou je revolutionaire kunnen noemen....omdat ze de stap van 2D naar 3D hadden gemaakt....daar kijken de mensen naar die die lijst samen stellen Het is een heel erg onbekende top 10 of wat dan ook Hoe durf je tony hawk een zielige game te noemen ik ben hier jaren verlsaafd aan geweest Doom 2 oke maar dat is een spel van mischien 10 jaar oud <_< Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Hoe durf je tony hawk een zielige game te noemen ik ben hier jaren verlsaafd aan geweest volgens mij ben je in de war met marius....want ik heb zelf ook alle delen van tony hawk Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Hoe durf je tony hawk een zielige game te noemen ik ben hier jaren verlsaafd aan geweest volgens mij ben je in de war met marius....want ik heb zelf ook alle delen van tony hawk Ow mijn excuses, Tony hawk is een mooi spel als je rond groep 6, 7 van de basischool zit ik weet nog wel dat ik het bijna altijd speelde :lol: Als je het een tijdje speelt ben je verkocht. mijn eigen top 3 staat tony hawk zelfs in het is wel van alle tijden: 1.Grand theft auto Vice city 2.Medal of honor frontline 3. Tony hawk pro skater 2 (niet underground dus) Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 nbee 2 is echt te kut ...ik vond tot heden thps3 het beste uit de serie...de graphics waren te gruwelijk in die tijd....en de soundtrack erbij...toppertje Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Maarja deze games van de top 1`5 zijn eigenlijk te oud, als dit een top 15 is allertijden dan houd San Andreas het niet lang vol om op 1 te blijven staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.