Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bij het indrukken van ''/'' opent Firefox een zoekfunctie. Ik vind dit erg iritant kan dit uitgeschakeld worden? Reageren
EXIT Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 als ik op de / druk krijg ik alleen maar een klein vakje onderaan om text op een website te zoeken. dit is toch niet irretant Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Wel als je iets wilt typen in het GTA forum vlak en je typt bijvoorbeeld een url dan komt dat stomme balkje en niet de gewenste: "/". Reageren
NIELS_ Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Wel als je iets wilt typen in het GTA forum vlak en je typt bijvoorbeeld een url dan komt dat stomme balkje en niet de gewenste: "/". als ik in een typvlak zit, dan kan ik gewoon de '/' typen, zonder dat de zoekfuntie komt. Reageren
Goliat Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Wel als je iets wilt typen in hetals ik in een typvlak zit, dan kan ik gewoon de '/' typen, zonder dat de zoekfuntie komt. De één heeft het niet de ander wel, ik had het ook soms.. Volgens mij is het gewoon een bug, ik heb 't niet meer maar dat is ook omdat ik door alle irritatie maar terug ben gestapt naar IE. Soms gebruik ik FF nog weleens en dan heb ik 't niet.. Sneltoets voor FF is nog atlijd Ctrl+F(standaart en niet aan te passen) dus daar ligt 't niet aan. Mischien helpt 't om FF opnieuw te instaleren of naar de nieuwste versie up te daten(maar volgens mij gebeurd dat altijd al wanneer je FF opstart wanneer er een update beschikbaar is) Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik gebuik u ook FireFox. Als je op '/' drukt krijg je een balkje onderaan met 'Snel Zoeken'. Dit gebeurt wel niet als je in een typevlak zit. Ik heb eens bij opties gekeken, en volgens mij is het niet uit te schakelen. Reageren
Grillo Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Bij het indrukken van ''/'' opent Firefox een zoekfunctie.Ik vind dit erg iritant kan dit uitgeschakeld worden? Ik weet wat je bedoelt want ik had er vroeger ook last van maar sinds ik FF versie 2 heb is het opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.