-eend- Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 telkens als ik GTA SA MP probeer op te starte krijg ik een fout melding: Access voilation at adress 004cc638 in module 'samp.exe' read pf adress 00000000 verklaring?? of kan dit komen omdat ik de mod heb dat GTA SA nederlands is?? ( de ondertiteling..) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 telkens als ik GTA SA MP probeer op te starte krijg ik een fout melding:Access voilation at adress 004cc638 in module 'samp.exe' read pf adress 00000000 verklaring?? of kan dit komen omdat ik de mod heb dat GTA SA nederlands is?? ( de ondertiteling..) Dat is een bekende fout, schijnt één of ander bug te zijn. Gelukkig kun je hem heel simpel oplossen door de fix te downloaden die ervoor gemaakt is. Je kan hem hier downloaden. De instalatie wordt gedaan via een automatische installer, dus dat moet geen problemen opleveren. Succes ermee! Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Dit hoort niet echt in dit forum maar eigenlijk in het GTA Multiplayer forum bij SA:MP. Daar heeft de mod een spelciaal gepinned topic met een mededeling: deze. Hier zie je dat meerdere mensen dat probleem hadden (ik ook) en dat er een fix voor is. Volgens mij heeft de geweldige mod die je nu gebruikt geen effect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.