Jump to content

hulp nodig bij missie burning desire

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb eigenlijk een vraagje ik doe de missie burning desire en dan haal ik moltov cocktails op

en die gooi ik in dat huis en dan red ik het meisje en dan breng ik haar naar huis aleen inplaats

van dat ze naar binnengaat sleurt ze iedereen uit de auto aleen dan kan ik niets meer doen

en moet ik het spel opnieuw opstarten kan iemand me helpen? plz 8):?

Geplaatst: (bewerkt)

Savegame aanvraag heeft geen zin. Andere zullen hetzelfde probleem hebben.

Ik dacht altijd dat het te maken had met de riot cheat of andere pedestrian cheats, maar dat word door sommige tegengesproken. Als je een dergelijke cheat hebt gebruikt raad ik je aan op nieuw te beginnen.

Wat je kunt doen is de missie nog een keer spelen en dan gewoon gaan eten (in het echt) Ik heb namelijk een keer bijna een kwartier gewacht, maar toen ging ze wel naar binnen.

Edit: een oplossing die door -Matthijs- eens is aangedragen

Ik denk niet dat het de cheats zijn die de missie voor hem onbehaalbaar maken, maar een glitch/bug die ervoor zorgt. Ik heb dit probleem namelijk wel eens eerder gehoord, je kon haar gewoon mee naar haar huis brengen maar ze wou haar huis dan niet in. Ik heb net voor je rond gezocht, en ik zie veel meer mensen met dit probleem. Nou was er iemand die zei: 'Neem haar mee uit eten.' Dat zou je kunnen proberen, stap met haar in een auto en ga na de Burger Shot bijvoorbeeld. Neem haar daarna weer mee naar huis. Ik garandeer je niet dat het werkt, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd.

De 2e oplossing is simpel, dowload een savegame waar de missie gedaan is. Je bent dan in één klap van het gezeik af. »Hier« kan je missies downloaden voor Versie 2. En »hier« voor versie 1.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Vaag probleem. Bij mijzelf, als ik haar heb gered gaat ze mijn auto in, en ik rij naar de Rode Marker voor haar huis. Maar gaat ze bij jou elke keer de auto uit als er een auto voorbijreidt, of alleen bij haar eigen huis? :{

Geplaatst:

ik heb toevalig vandaag ok al 3x gehad maar na 4x lukten het wel probeer het nog eens zal ik zeggen

ik heb toevalig vandaag ok al 3x gehad maar na 4x lukten het wel probeer het nog eens zal ik zeggen
Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij heeft dit idd te maken met de riot cheat (zoals HerrieM al veronderstelde).

een riot cheat kun je herkennen aan grote aantallen vechtende mensen om je heen. ook worden er veel auto's gejat door peds, en ontploffen auto's zonder reden.

dit is msschien een beetje off-topic. maar dan kunnen beginners herkennen wat voor effect het heeft op het spel. meestal worden door deze cheats de missies een stuk moeilijker of zelfs onmogelijk. daarom wordt het over het algemeen afgeraden om te saven na gebruik van een cheat met grote invloed op het spel.

Bewerkt: door loco bandito

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...