BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Als ik snel kijk zeg ik . Mooi leuk grappig en orgineel . Maar als ik beter kijk vraag ik me af :Wat heb je op tekst etz hier aan gedaan . Vast wel paar grappige effecten erin gegooit maar die er niet echt uiblinken . Toch vind ik de sig leuk . Je naam prima lettertype en goeie plek . Maar later toen ik go9ed keek zag ik dat je rechtsboven ook nog tekst had . In het zwart op een half zwarte plek oF TEMINste donker dan . Vond ik nou niet echt . Had het wit maar eenigsinds lichter en doorzichteger gemaakt . maar dat is jou mening.Verder is het een leuke sig etz . vraag me alleen af hoelang je ermee bezig bent geweest en ben stiekem benieuwd naar het orgineel .Maar daar laten we de pret niet door bederven . eerste indruk me eerste indruk was goed . Snel kijken zorgde al dat ik een prima zig zach en snel gezecht een 8 in gedachte had + punten de + waren er voor mij er niet echt maar laten wer maar zeggen dat je er een leuk geheel van gem,aakt hebt voor 0.5 + punten tekst Je naam is leuk en staat op een prima plek . je overige tekst is te donker en Ites te veel van het goeie . had je weg moeten laten 7 kleuren Het voordeel van deze sig is dat er leuke stevige en velle kleuren erin zitten . Ik vind dat mooi . Maakt het zo lekker vrolijk etz 8.5 nog speciaale opmerkingen denk voortaan eerst waar je tekst zet .Verderleuk dat je stevig met kleuren ben bezig geweest . grappig plaatje erin .Beetje effectloos maar effecten zijn niet altijd van belang .Voor dit nog +0.5 cijfer Mijn manier van raten is anders . Meeste doen hun cijfers gedeelt door . Ik kijk welk van de cijfers het best bij de sig passen . Ik vond je cijfer voor de kleuren de geene die het nog wel het best verdient . Je gaat er met deze sig vandoor met een 8,5 Reageren
Rullez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Afbeelding:7 Tekst:5,6 Overige:6,9 Sterren:2 Kleur Gebruik:8 Tips/Complimenten: N.V.M. Eind Cijfer 8,9 Rullez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.