Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe kan ik bijv. voor Vice City een hele andere map maken?

Zijn hier speciale programma's voor?

BVD, Tdr93!

Er zijn hier inderdaad speciale programma's voor, namelijk 3d programma's om drie demensionale objecten mee te moddelen. Een voorbeeld hiervan is 3dsmax, een erg duur programma, dat je niet koopt om voor de lol te modden. Je kunt er natuurlijk op verschillende manieren illegaal aankomen, maar daar spreken wij niet over hier op het forum. Je kunt wel een gratis 30-dagen trial downloaden van de website van autodesk. Er zijn nog wat alternatieven, zoals bijvoorbeeld Gmax. Dit programma is bijna hetzelfde als 3dsmax, alleen heeft het wat functies minder. Daartegenover staat wel weer dat het helemaal gratis is! Dit waren de beste twee programma's. Zijn ze te moeilijk voor je? Dan kun je bijvoorbeeld sketchup proberen, maar dit raad ik zeker niet aan. Voor de rest kun je in de Master Tutorial List kijken voor veel tutorials over mapping.

Geplaatst:

Als ik Gmax wil downloaden moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord intypen, waar kan ik het nog meer downloaden?

Geplaatst:
Als ik Gmax wil downloaden moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord intypen, waar kan ik het nog meer downloaden?

Je kunt je ook gewoon eerst registreren bij turbosquid hoor, dan krijg je een activation code toegestuurd waarmee je gmax moet activeren ;)

Geplaatst:

Maar bestaat er ook zoiets dat ik net als de map editor van MTA SA gewoon een hele nieuwe map voor Vice City kan maken? En als ik zin/tijd heb ook nog missies kan toevoegen (dat lukt wel want daar is genoeg over op internet)

Dus wat ik eigenlijk zoek: een soort van map editor dat ik vice city een heel nieuw uiterlijk kan geven..

Geplaatst:

Ja, die bestaat en hij heet Moomapper. Dit is een 3d map editor voor Vice City. Je kunt hiermee objecten moven, verwijderen, toevoegen etc. Maar let op, wil je zelf gebouwen enzo gaan maken, dan heb je toch echt 3dsmax/Gmax nodig. Met moomapper kun je Vice City alleen een ander uiterlijk geven door alle gebouwen op een andere plaatst te zetten, zoals ook gta revolution ooit eens had gedaan voor Vice City.

Geplaatst:

Dat doet de map editor toch ook??

Dat is wat ik wil, niet te veel werk.. Ik wil gewoon simpel iets maken en later mss als download op mijn site

Geplaatst:
Dat doet de map editor toch ook??

Dat is wat ik wil, niet te veel werk.. Ik wil gewoon simpel iets maken en later mss als download op mijn site

Kijk knul, ik heb je alle opties nu gegeven. Je wil een andere map maken, dit kun je doen daar zelf nieuwe objecten te gaan maken (wat ik in mijn eerste post van dit topic uitgelegd heb) en die mappen of je kunt bestaande objecten hermappen (wat ik in mijn derde post in dit topic heb uitgelegd). Verder bestaat er niets, op misschien textures veranderen na.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...