Jump to content

HELP! probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik heb een probleem,

ik wil een bestand van winrar uitpakken een .rar dus en hij is meer dan 4 GB dus ik kan hem niet met winrar uitpakken :S weet iemand anders hoe het dan wel kan.

Geplaatst:
hoi,

ik heb een probleem,

ik wil een bestand van winrar uitpakken een .rar dus en hij is meer dan 4 GB dus ik kan hem niet met winrar uitpakken :S weet iemand anders hoe het dan wel kan.

Kan je de bestand gewoon niet met Uitpakken in, of Extract in uitpakken in een speciafieke map? :)

Of als dit niet helpt kan je het in delen doen.

Stel dat je 4 mappen hebt, doe ieder map omstebeurt. :)

Geplaatst:

nee kan niet het is maar 1 bestand en die is 4,3 gb en hij kan maximaal 4 gb en ik kan die niet in 4 delen of zo want het is gewoon maar 1 ding

Geplaatst:
nee kan niet het is maar 1 bestand en die is 4,3 gb en hij kan maximaal 4 gb en ik kan die niet in 4 delen of zo want het is gewoon maar 1 ding

Ok.

Klik dan met je rechtermuisknop erop en dan Openen met -> Gecomprimeerde mappen. Dan zie je hem staan. Klik er met 1 klik erop, en dan zie je links verplaatsen. Verplaats hem naar de map waar je heen wilt, of kopiéér hem. :)

Geplaatst: (bewerkt)

bij openen met staat nergens gecomprimeerde map :N:?

EDIT:

ik heb het al gevonden ik moet hem gewoon op de c schijf zetten want ik heb er 2 en de D is geen nftc of zoiets en de c wel.

EDIT:

o nee hij doet het toch niet :(

Bewerkt: door gtamaster1
Geplaatst:

dit komt er steeds te staan bij winrar:

! Onvoldoende schijfruimte beschikbaar.

! Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB

en het boovenste klopt niet want er is nog genoeg beschikbaar :?:?

Geplaatst:
bij openen met staat nergens gecomprimeerde map :N:?

EDIT:

ik heb het al gevonden ik moet hem gewoon op de c schijf zetten want ik heb er 2 en de D is geen nftc of zoiets en de c wel.

EDIT:

o nee hij doet het toch niet :(

Je moet op je rechter muisknop op de .rar document klikken, en dan openen met... gecomprimeerde mappen. Als dat er niet bij staat klik je op Programma kiezen.

Daar moet het vast bij staan.

Over die error,

Winrar kan inderdaad geen grotere files dan 4 GB extracten, daarom krijg je die fout.

Geplaatst:

ik zou winzip weleens wileen proberen maar winzip kan hem niet openen omdat het een .rar is en die wordt niet door winzip geondersteund

Geplaatst:

Ik heb het nooit geprobeerd met zulke grote bestanden, maar ik gebruik altijd 7zip. Dat is een freeware programma die alle gangbare formaten aankan. Probeer het daar eens mee.

De 7zip website

Geplaatst:

nee, met 7zip was het ook niet gelukt die zegt alleen onvoldoende schijfruimte beschikbaar maar ik heb nog genoeg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...