Cenzy Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Hoii , Ik heb eens een vraagje .., Hoe moet ik het zeggen , euh .. Je kan via bepaalde punten via spel , ineens door de grond vallen en een paar meter verderop weer terug Respawnen . Zoals Bv. Het dakje van de Pro Laps of aan de autosnelweg ten noorden van euh Blueberry of een van die andere 3. Ik heb het gezien , het was een voorbeeld van _KoE Mzungu_ Maar als je daar met je jetpack ingaat kan je onder San Andreas vliegen, maar gaat je spel hierdoor stuk ? Ciaoo Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Nee hoor, dat is onschadelijk voor je spel Maar meestal als je erin gaat kan je er niet meer uit, in dat geval moet je gewoon weer even je opgeslagen spel opnieuw laden Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Als je in de Blue Hell gaat kan je simpelweg je Jetpack uitdoen, mits mogelijk, en dan spawn je weer op straat. Of je gaat gewoon zo ver mogelijk naar beneden, dan spawn je alsnog terug op straat. In de Blue Hell is trouwens niets interessants te vinden, afgezien van het interieur van Area 69. In de Black Hell (ook wel 'Hidden Interiors Universe' (HIU) genoemd) is veel meer te vinden, maar daar gaat dit topic niet over. Meer informatie is alleszins te vinden op Wikigta. Reageren
Cenzy Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Hoe kom je in de Blue Hell ? hier bestaat waarschijnlijk al een Topic over , maar ik ken er maar 2 . De HIU via Ganton Gym , en de Hell Onder San Andreas . Maar wat is dan de Blue hell en waar is er een plek dat je erin kunt ? Ciao Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 De Blue Hell is niets, alleen een grote blauwe massa waar GTA SA op gebouwd is. Om erin te komen moet je ergens buiten door de grond zakken Reageren
Godfather Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Jup inderdaad. Bij mij op de ps2 is het zo dat als je met een tank dus het eindgebouw waar je ook de missie van big smoke moet doen. Als je daarin ramt met je voertuig val je ook in zo'n blue hell. Het is in ieder geval onschadelijk voor je pc en ps2 Reageren
Cenzy Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Weet je een van de plekken zijn ? Reageren
Godfather Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Het is ergens bij die stripclub Zoek naar een gebouw in de buurt van de stripclub en rij in de groene muur P.s. het is een licht groene muur Bewerkt: 3 januari 2007 door Pimpie_007 Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 die stripclub in het noordoosten van LS Reageren
Cenzy Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bent gij zeker dat dat daar is ? ik zie geen groene muur aan de Pig Pen .. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Als je uit The Pig Pen komt zie je links voor je een gebouw. Dat heeft aan de onderkant een groene muur die een beetje uitsteekt. Pig Pen: Big Smoke's Crack Palace: Niet kunnen vinden... Bewerkt: 4 januari 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.