Jump to content

Fifa 2007 online

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sinds kort FIFA 07 en ik wil wel online spelen.

dan krijg ik een foutmelding dat ik naar een site moet gaan en daar de patch downloaden voor toegang.

als ik de patch moet instaleren kom ik op een progamma waarvoor je 60 dagen moet dokken en dat mag ik niet en dat wil ik niet, is er een manier om de patch erop te krijgen zonder dat ik hoef te betalen ?

Grtz: Mr. I

Geplaatst:

Als je voor FIFA 07 hebt betaald dan kost het je niets om online te spelen, als je de online onderdelen hebt geïnstaleerd bij de instalatie dan hoor je geen problemen te hebben. Als dit wel zo is heb je de game niet legaal, ook de patch die je daar kan instaleren hoort gratis te zijn..

Sowieso kan je wel online spelen zelfs zonder online onderdelen(of het legaal hebben van FIFA) en dit is zonder illigale software. Wat je doet is(voor de Engelse versie) vanaf het start scherm naar:

Gamemodes -> Multiplayer dan typ je helemaal boven gewoon je naam in en daarna druk je op ''Direct-ip''. Vanaf dat moment heb je 2 mogelijkheden, je kan maximaal maar met 2 mensen spelen; de 1 host en de ander connect met de host.

Voor de Host:

Druk simpelweg op ''Host''.

Voor de connector:

Druk op New en vul dan zoals dat er staan bovenaan de naam van je tegenstander in(Jantje, Pietje etc.) en daaronder het IP van je tegenstander, vraag dit hem/haar en zeg dan dat dit te vinden is via www.watismijnip.nl. Druk nu op connect, wanneer jij op connect drukt en hij/zij op host dan ontstaat er een verbinding.

Note: De persoon die host zal wel zijn internetpoorten open moeten hebben staan, dit kan je doen via deze site: Portforwarding.com

Geplaatst: (bewerkt)

oke bedankt voor de uitleg dat wist ik ook nog niet :puh:

maar ik bedoelde eigenlijk de mogelijkheid: online spelen ( nederlandse versie ) in engels denk ik online gaming

ik heb het spel gewoon legaal BTW

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:

Zou je je post ietsje makkerlijker kunnen maken? Ik snap je bedoeling nou niet met je laatste post...

Geplaatst:
Zou je je post ietsje makkerlijker kunnen maken? Ik snap je bedoeling nou niet met je laatste post...

ja dat kan ik :puh:

ik heb hem in het nederlands.

in het menu staat in het rijtje: Speltypen, als 1 na laatste online spelen.

als ik daarop druk krijg ik een foutmelding van: je hebt een oude versie van het spel, dowload de patch voor gebruik van online gaming. ( ongeveer ) dan staat er een site bij waar ik dat kan downloaden namelijk: ( weet niet of ik site mag neerzetten ) largedownloads .

dan download ik de patch en dan opent winRAR zich, en dan staat er een menu met: online bestellen ( en andere betaalknoppen ) en daar loopt het vast :duh: dus nu kan ik nog steeds niet online spelen.

dat bericht van Goliat heb ik ook geprobeert maar dat vind ik nog vaag

grtz M.I.

Geplaatst:

Dat bericht van Goliat ken ik. Als je online met mij bijvoorbeeld wil, ga je naar Speltypen en naar Multiplayer(Dat staat boven Online), dan typ je bij Machine Naam je naam in, dan naar directe IP. Als jij je poorten open hebt en ik niet, druk jij gewoon op host. Is het andersom dan doe je dit: De naam van degene en de ip. Heb je dat bij New ingevuld, dan kan je bij de naam drukken, en dan op connect. Maar je poorten moeten wel open staan om een wedstrijd te spelen!

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...