Jump to content

Madd Doggs Crib

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ey....

Ik hoor van iedereen dat je in mad dogs mansion kan basketballen enzo. In zijn huis, maar dat je daar niet moet saven anders kan je nooit meer basketballen. Maar ik kan niet eens in mad dogs mansion komen. ik heb die opdracht al wel gedaan bij zijn huis dat je dat rijmboek moet stelen, maar ik kan nu het huis niet in??

Weet iemand hoe dit komt??

alvast bedankt!! 8)

Bewerkt: door dotje
Geplaatst:

Na de missie A Home In The Hils kan je pas in Madd Dogs Crib dan is hij namelijk ook van jou en Madd Dog. ;)

Ey....

Ik hoor van iedereen dat je in mad dogs crib kan basketballen enzo. In zijn huis, maar dat je daar niet moet saven anders kan je nooit meer basketballen. Maar ik kan niet eens in mad dogs crib komen. ik heb die opdracht al wel gedaan bij zijn huis dat je dat rijmboek moet stelen, maar ik kan nu het huis niet in??

Weet iemand hoe dit komt??

alvast bedankt!! 8)

neej je krijgt Madd Doggs Mansion pas na de mission A Home In The Hills en dat is in Return To Los Santos missies dus dat duurt nog heel lang ;):puh: voor meer info check Wikigta.org bij Missies

EDIT: DenkAanHenk heeft weer eens zijn kwaliteiten laten zien. i.v.m. het snel typen :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:
Tja, via een hidden interior :) .

Greetz, GTA Monster

Nee, want een hidden interior is ín het gebouw, basketballen kan pas na die missie. Als je het niet weet zeg dan ook niks :duh:

>>> Door GTA-Sheep: En als je zelf niets inhoudelijks hebt toe te voegen laat dit soort opmerkingen dan gewoon aan de crew over alsjeblieft :D<<<

Nee, want een hidden interior is ín het gebouw, basketballen kan pas na die missie. Als je het niet weet zeg dan ook niks :duh:

Sorry voor offtopic... Basketballen kan vanaf het begin al hoor :cya:...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Inderdaad. Als je wilt basketballen, kun je ook naar een andere plaats gaan. Vooral in LS zie je veel basketballen.

Geplaatst:

Sorry voor offtopic... Basketballen kan vanaf het begin al hoor :cya:...

Koen- bedoelt dat je pas in Madd Dogg's Mansion kunt basketballen vanaf een bepaalde missie. Dus als je via hidden interiors gaat, zou je niet kunnen basketballen daar...

Geplaatst:

Het is de grootste onzin dat als je in de Crib saved dat je niet meer kan basketballen hoor ;)

Ik heb hem al zovaak opgeslagen daar en de basket blijft er gewoon in hoor.

Zoals al eerder gezegt is, je krijgt pas onbeperkte toegang tot het huis nadat je samen met Woozie zijn mannen het huis terug genomen hebt (missie: ''A Home in the Hills'').

Veel plezier met basketbal :dance:

Geplaatst:
Het is de grootste onzin dat als je in de Crib saved dat je niet meer kan basketballen hoor ;)

Ik heb hem al zovaak opgeslagen daar en de basket blijft er gewoon in hoor.

Zoals al eerder gezegt is, je krijgt pas onbeperkte toegang tot het huis nadat je samen met Woozie zijn mannen het huis terug genomen hebt (missie: ''A Home in the Hills'').

Veel plezier met basketbal :dance:

Ik heb het vandaag nog uitgeprobeerd... Zodra je daar saved kan je nog wel basketballen, maar zodra je die savegame opnieuw laad zijn alle basketballen verdwenen en kan het dus niet meer ;)

(Ik weet alleen dat dit zo is op de PC versie, andere versies weet ik niet)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...