Talietje Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Onderwerp: Manga Soort design: Is gelijk Size design: Mag je zelf kiezen Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zodra het klaar is Ik wacht tot er een kandidaat is
RonaldVC Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Ik wil wel! Ik zal Photo Shop eens onder het stof vandaan halen. Kijken of ik er nog wat van bak.. Edit: Nouja, hoewel ik niet echt supertevreden ben over de sig zet ik hem toch maar in.. Dus bij deze: mijn signature... (je kan wel zien dat dit de eerste keer is na een zeer lange tijd ) Succes Tallex! Bewerkt: 4 januari 2007 door RonaldVC
Talietje Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ok dit is de mijne Tallex: RonaldVC
BigM Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Mijn stem is voor onze ronald .Voor iemand die net ze photoshop van zolder heeft gehaalt ziet die van jou er prachtig uit . Toch nog best veel aan gedaan volgends mij. Het eenigste wat tallex heeft gedaan is een nieuwe filter ontdenkt En gebruikt . Font voor ze naam gedownload en neer gezet . Niet echt mijn gedeelte van mooi heid. Onze ronald wint bij mij met : 88% Helaas de verliezer van vandaag is hoe hard het ook klinkt een minder mooie . Je kan het opzeker . Maar niet met ronald als tegenstander 48%. Maar aub Zie dit niet als direct afkraken . Het is mijn mening
tiesto Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 mijn stem gaat ook naar ronaldvc omdat er op 1e gezicht meer aan is gedaan ik vind die van ronaldvc ook mooier er had alleen links nog iets gedaan mogen worden en ik vind bij beide sigs de lettertypes niet zo mooi voor de rest goed gedaan tallex: 6/10 ronaldvc: 8/10
M4X Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Mijn stem gaat naar RonaldVC, een leukere signature met meer effecten. In die van Tallex zie ik alleen het halftone-dots effect, wat er niet goed bij past. Die van RonaldVC zitten veel meer effecten in, wat het leuker maakt. De effecten zijn ook mooier en bijpassend, daarom mijn stem voor RonaldVC.
kristof01 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Mijn stem gaat naar Ronald! met een welverdiende 9/10!!!! sorry Tallex, maar jou signatuur bevat te weinig...pit 4/10. Groet Kristof.
Thundercover Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Tallex Ik vind de signature nogal saai. Het bestaat uit grotendeels één soort kleur en het effect over de afbeelding heen vind ik ook niet geweldig. RonaldVC Mooie afbeelding. Misschien had er nog iets meer aan de rechterkant mogen gebeuren, want ik vind de afbeelding nog wel leeg. De voorgrond vind ik zeer mooi met dat lichteffect. Conclusie Mijn stem gaat naar RonaldVC, omdat ik zijn afbeelding gewoon een stuk mooier vind.
.Levi. Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Winnaar RonaldVC, +1 punt voor in de Ranking. Helaas tallex, je hebt verloren maar geen -1 voor jou. Closed & Ranking updated.
Recommended Posts