Twankala Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) er zijn er natuurljik nog veel meer, maar dit vind ik zelf de leukste. als de jouwe er niet bij staat moet je je eigen leukste zeggen. mijn keuze gaat uit naar de begraafplaats waar op de grafstenen namen als true crime en driver staan. want ze probeerden allemaal ze te verbeteren, maar het is ze nog lang nooit gelukt. stem en kies persoonlijk twankala Bewerkt: 26 maart 2007 door twankala Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Er zijn misschien meer als dertig Easter Eggs, en jij post er hier vijf! Kijk voor alle Easter Eggs op Wikigta. Zelf vind ik het bord met 'There 're no Easter Eggs up here, go away!' het leukst. Reageren
Twankala Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 wat ik er al bij heb gezet is dat dit er maar een paar zijn. dus er staan er geen dertig. maar als je een andere hebt kan je het inderdaag in de reactie doen of gewoon eentje van de poll kiezen. verder nog succes! twankala Reageren
()_SuperColt_() Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Maakt het nu uit welke easter eggs et leukste zijn :$ Ik ben namelijk ook easter eggs aan het zoeken maar blijft een moeilijke taak om ze te zoeken Reageren
The Scientist Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik vind die Rots in de vorm van een penis het leukst The Scientist Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 De grafstenen met "R.I.P. Opposition" vind ik toch wel het stoerst, typische Rockstar arrogantie Reageren
GTAVC Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) ik heb het masturberend beeld maar gekozen omdat die ghost cars er niet bij staan en die R.I.P dingen voor driver en treu crime zijn ook wel lache Bewerkt: 5 januari 2007 door GTAVC Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik heb de put met lijkzakken gekozen omdat daar de meeste ??? bijgekomen zijn en de meeste ideen enz. gwn interessant (nog steeds trouwens) Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dat je naar Liberty City kunt vliegen Reageren
loco bandito Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 De begraafplaats met de namen van de concurrentie. Die EE laat namelijk nog is goed zien hoe arrogant die gasten eigelijk zijn Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dat is toch de begraafplaats met namen van concurrenten. Zoals al eerder gezegd is, typische Rockstar arrogantie. Reageren
tiesto Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik vind ook de graafsteen de leuste EE want ik vind dat r* daar gewoon veel lef mee heeft en ze hebben ook wel een beetje gelijk Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik vind egt die gat met lijk zakken het coolst ik vind het wel mooi Reageren
Carpieman Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Die penis Waar staat die ? Reageren
Twankala Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Die penis Waar staat die ? hij staat in de rotsen op het derde eiland bij het vliegveld. ik weet de preciese plek niet, maar als je goed ziet vind je hem vanzelf. hier heb je een foto ervan! foto penis rots dit is een slechte foto, maar vanuit andere punten is hij veel beter te zien succes!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.