Jump to content

de beste easter egg


Twankala

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Twankala

    9

  • Steel Dogg

    3

  • Kidco5

    3

  • tjoef

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat een absurd topic in deze opzet

op zich natuurlijk een goede vraag , maar niet met een poll waarin je maar 5 dingen kan kiezen

het is onmogelijk om een poll te maken met alle EE's .. dus laat dan de poll weg , laat iedereen antwoord geven en maak er zelf daarna een mooie samenvatting van

zo is het onzinnig

Link to comment
Delen op andere websites

wat een absurd topic in deze opzet

op zich natuurlijk een goede vraag , maar niet met een poll waarin je maar 5 dingen kan kiezen

het is onmogelijk om een poll te maken met alle EE's .. dus laat dan de poll weg , laat iedereen antwoord geven en maak er zelf daarna een mooie samenvatting van

zo is het onzinnig

iemand had het al eens gevraagt, en hier heb ik antwoord op gegeven. als je daar naar kijkt, dan is je hele probleem gelijk opgelost. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staan die grafstenen met "True Grime" erop? Ik kan me alleen herinneren dat er grafstenen met R.I.P. Opposition 1997-2004 waren :?

Die grafstenen zijn er niet, er zijn alleen grafstenen met 'RIP Opposition 1997 - 2004', er zijn wel reclame borden met True Grime (klik) Speel de missie 'Wrong Side of the Tracks' van Big Smoke maar eens, daar zie je dat reclame bord heel goed. (dat is natuurlijk niet het enigste 'True Grime' bord.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staan die grafstenen met "True Grime" erop? Ik kan me alleen herinneren dat er grafstenen met R.I.P. Opposition 1997-2004 waren :?

die grafstenen met R.I.P. Opposition 1997-2004, wordt mee bedoelt dat alle spellen die GTA hebben geprobeerd na te maken (true crime, driver enz) tussen 1997 en 2004 allemaal een flop zijn geweest(dood)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...