Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vint met die lijkzakken het leukst Reageren
coz Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 wat een absurd topic in deze opzet op zich natuurlijk een goede vraag , maar niet met een poll waarin je maar 5 dingen kan kiezen het is onmogelijk om een poll te maken met alle EE's .. dus laat dan de poll weg , laat iedereen antwoord geven en maak er zelf daarna een mooie samenvatting van zo is het onzinnig Reageren
Twankala Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 wat een absurd topic in deze opzetop zich natuurlijk een goede vraag , maar niet met een poll waarin je maar 5 dingen kan kiezen het is onmogelijk om een poll te maken met alle EE's .. dus laat dan de poll weg , laat iedereen antwoord geven en maak er zelf daarna een mooie samenvatting van zo is het onzinnig iemand had het al eens gevraagt, en hier heb ik antwoord op gegeven. als je daar naar kijkt, dan is je hele probleem gelijk opgelost. Reageren
jurr.p Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 ik vind die plek op die brug waar staat there are no easter eggs up herre go away die vind ik lol ik lachte me rot toen ik het sag Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 De begraafplaats met namen van true crime enz. Ghostcars vind ik ook wel een goeie EE... Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik vind die van ''er zijn hier geen EE'' boven op de Gant Bridge het beste. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Waar staan die grafstenen met "True Grime" erop? Ik kan me alleen herinneren dat er grafstenen met R.I.P. Opposition 1997-2004 waren Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Waar staan die grafstenen met "True Grime" erop? Ik kan me alleen herinneren dat er grafstenen met R.I.P. Opposition 1997-2004 waren Die grafstenen zijn er niet, er zijn alleen grafstenen met 'RIP Opposition 1997 - 2004', er zijn wel reclame borden met True Grime (klik) Speel de missie 'Wrong Side of the Tracks' van Big Smoke maar eens, daar zie je dat reclame bord heel goed. (dat is natuurlijk niet het enigste 'True Grime' bord. Reageren
Twankala Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Waar staan die grafstenen met "True Grime" erop? Ik kan me alleen herinneren dat er grafstenen met R.I.P. Opposition 1997-2004 waren die grafstenen met R.I.P. Opposition 1997-2004, wordt mee bedoelt dat alle spellen die GTA hebben geprobeerd na te maken (true crime, driver enz) tussen 1997 en 2004 allemaal een flop zijn geweest(dood) Reageren
casanova Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik hep owk twee vraagjes: 1 waar vind je de ghost-cars 2 waar is die masturberende man alvast bedankt!! Reageren
BangBros Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 waar vind je de de menstuberende man in het winkelcentrum Reageren
Cenzy Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 ik vind de fijnste EE die een op de Gant Bridge maar als ik uit deze moet kiezen is het toch de begraafplaats Reageren
Twankala Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 de menstruberende man heb ik hier de ghost car weet ik niet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ghost Car, zie kaartje: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) "De masturberende man in het winkelcentrum" Wtf? Heb ik wat gemist? o_O" Edit: Laat maar, Kep het al gevonden P= Bewerkt: 18 januari 2007 door Roxx0rz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.